Gewoon alles keurig gemaakt, auto als nieuw afgeleverd

Prima, klantvriendelijk en snel geholpen. Zowel in uitvoering als in communicatie.

Tot nu toe geen enkele ervaring met uw schadebedrijf Zo op het poog komen jullie redelijk en vriendelijk over..

Vonk Heerenveen is een bedrijf met gedreven vakmensen, de ontvangst is hartelijk en de informatie over de schade, wat er vervangen of gerepareerd moet worden is helder.
Ook het inplannen van...
Ook het inplannen van de tijdsduur gaat soepel en vakkundig.
Mijn ervaring met Vonk Heerenveen is uitstekend en de schade afhandling is prima geregeld.

Snelle service, vakmanschap, goede afhandeling.

Prima geholpen, op tijd gedaan, goede vervangende auto, vriendelijke en correcte mensen.

De schade aan de buitenkant is super hersteld.
Ik rook ook dat de binnenkant van de auto is gedaan. Hier was ik persoonlijk minder enthousiast over.
De leen auto die ik kreeg was super....
De schade aan de buitenkant is super hersteld.
De leen auto die ik kreeg was super.
Bedankt!

Bij de opname van de schade gelijk een afspraak ingepland en vervangend vervoer aangeboden. Je krijgt tijdig een afspraak herinnering. Voertuig volgens afspraak gerepareerd en keurig een mail dat... Bij de opname van de schade gelijk een afspraak ingepland en vervangend vervoer aangeboden. Je krijgt tijdig een afspraak herinnering. Voertuig volgens afspraak gerepareerd en keurig een mail dat auto weer klaar staat.

Goed service gericht bedrijf
Houdt de communicatie goed , houdt je op de hoogte Vd status. Kwalitatief prima
Alleen de eigenaar kan wel een paar kg kwijt

Klantvriendelijk, vakkundig, prima prijs en goede kwaliteit