Snel, vriendelijk en netjes. Perfecte ervaring.

Was een duidelijk en helder verhaal. communicatie was goed en werd goed op de hoogte gehouden. Schade keurig hersteld en men dacht echt mee naar een oplossing. Telefonische bereikbaarheid goed en de... Was een duidelijk en helder verhaal. communicatie was goed en werd goed op de hoogte gehouden. Schade keurig hersteld en men dacht echt mee naar een oplossing. Telefonische bereikbaarheid goed en de gemaakte afspraken werden volledig nagekomen. Auto stond keurig schoon en van binnen uitgezogen klaar. Al met al dik tevreden!

ASN vonk is flexibel en werkt erg klantgericht.

Uitstekend! Nog geen enkele op of aanmerking weten te vinden na al deze jaren!

Prima service!
Auto ondanks gemaakt is als nieuw!

Goede communicatie. Afspraak is afspraak. Flexibel.

ASN Vonk Heerenveen heeft mijn schade op een zeer professionele wijze afgehandeld. De communicatie in het traject, de opname van de schade, het maken van een afspraak, het vervangende vervoer en de... ASN Vonk Heerenveen heeft mijn schade op een zeer professionele wijze afgehandeld. De communicatie in het traject, de opname van de schade, het maken van een afspraak, het vervangende vervoer en de reparatie zelf, zijn op een perfecte wijze uitgevoerd. Hulde aan het gehele team!

Uitstekende ervaringen met ASN Vonk Heerenveen. Laten al lange tijd ons wagenpark door hun repareren.

Hooge kwaliteit, eerlijk, oprecht en een geweldige service!
voor mij geen andere schadehersteller!!

Hartelijk ontvangst, luisteren echt naar de klant, komen afspraken na.