Een zeer professioneel bedrijf met oog voor de klant. De auto kon gehaald en gebracht worden op het moment dat het mij goed uit kwam. Het vervangende vervoer was prima.

Kleine schade dus snel geregeld

Zoals altijd weer goed, ze zijn zeer vakkundig en vriendelijk.

Prima reparatie. Alleen de communicatie kan beter: terugbellen na aanvraag gebeurde niet waardoor ik er zelf na een WEEK achter aan moest. Ook had het fijn geweest als men vooraf een inschatting van... Prima reparatie. Alleen de communicatie kan beter: terugbellen na aanvraag gebeurde niet waardoor ik er zelf na een WEEK achter aan moest. Ook had het fijn geweest als men vooraf een inschatting van reparatie tijd zou geven; nu was t per dag afwachten tot de auto klaar was

Zeer tevreden, klant vriendelijk en komen gemaakte afspraken na, een bedrijf om aan te raden!

Perfecte manier van afhandeling van mijn autoschade, goede communicatie, uitstekend resultaat.

Vriendelijk personeel. Ik kreeg een prima leenauto mee en werd gebeld dat mijn eigen auto klaar was. Schade is netjes hersteld.

Ik ben met mijn Jaguar van 23 jaar oud aangereden. De auto is een collectors-item, dus ik maakte me grote zorgen. Rechterkant zat flink in elkaar. Dat is hersteld: tweedehands panelen, uitdeuken,... Ik ben met mijn Jaguar van 23 jaar oud aangereden. De auto is een collectors-item, dus ik maakte me grote zorgen. Rechterkant zat flink in elkaar. Dat is hersteld: tweedehands panelen, uitdeuken, richten, spuiten. Ik was meer dan verrast door het resultaat. Het is vrijwel perfect gedaan. Alef heeft een ouderwets nonsense-bedrijf, waarmee goede afspreken te maken zijn en waar niet moeilijk gedaan wordt. Vakwerk hoor!

Onze vrachtwagen is gespoten in de bedrijfskleuren. Keurig werk geleverd.

Service en klantgerichte mentaliteit.
zeer tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden.