Zeer vakkundig en erg goede service

Ik ben erg goed geholpen. Hele vriendelijke eigenaar en personeel. Hebben goed met mij meegedacht. M’n vriendin heeft een ongelukje gehad en ik kon de auto direct brengen. Ik ging op vakantie... Ik ben erg goed geholpen. Hele vriendelijke eigenaar en personeel. Hebben goed met mij meegedacht. M’n vriendin heeft een ongelukje gehad en ik kon de auto direct brengen. Ik ging op vakantie en toen ik terug kwam, was de auto klaar. Top service.

Top service! Maandag de auto gebracht en vrijdag weer op kunnen halen, terwijl de auto zo goed als total los was. Fijn dat ik zo snel geholpen ben en erg tevreden met het resultaat. In het vervolg... Top service! Maandag de auto gebracht en vrijdag weer op kunnen halen, terwijl de auto zo goed als total los was. Fijn dat ik zo snel geholpen ben en erg tevreden met het resultaat. In het vervolg wordt ik graag weer geholpen door het bedrijf.

Klantvriendelijk, directe en juiste contacten. Afspraak is zoals afgesproken, met ook de diensten en uitvoering werkzaamheden.

Schade is goed en snel gerepareerd. Prettig en duidelijk contact gehad en goed op de hoogte gehouden. Ik ben altijd vriendelijk te woord gestaan.

Mijn ervaring met autoschade Vonk is uitstekend, voor het bellen van een afspraak zeer netjes en duidelijk, personeel zeer vriendelijk en de afwikkeling helemaal top, alles volgens planning en ik... Mijn ervaring met autoschade Vonk is uitstekend, voor het bellen van een afspraak zeer netjes en duidelijk, personeel zeer vriendelijk en de afwikkeling helemaal top, alles volgens planning en ik heb weer een prachtig herstelde auto.

Ik ben vriendelijk ontvangen en de afspraak is goed geregeld! De schade is prima verholpen.
Heel blij met het bedrijf.

Uitstekend werk verricht!

Onze ervaring met het herstel van de auto was helaas matig. We vonden het opvallend dat bij aflevering van de auto niet gevraagd werd wat precies de schade was. Vervolgens ook niet een richtlijn van... Onze ervaring met het herstel van de auto was helaas matig. We vonden het opvallend dat bij aflevering van de auto niet gevraagd werd wat precies de schade was. Vervolgens ook niet een richtlijn van de tijd van werkzaamheden gegeven kon worden. Daarnaast hebben we de hele week verder niets meer gehoord en aan het eind van de week hebben we zelf contact opgenomen over de status. En tot slot is bij het ophalen van de auto ook helaas geen uitleg gegeven over wat de herstelwerkzaamheden zijn geweest. Hierdoor is ook niet de volledige schade van de auto helemaal hersteld.
Deze punten vonden wij jammer en is wellicht een aandachtspunt voor in het vervolg.

De schade is prima hersteld. Herstel heeft 2 weken geduurd. Er was geen leenauto met automaat beschikbaar en dus zat ik zonder auto. Omdat ik niks hoorde diverse keren gebeld over de voortgang. Er... De schade is prima hersteld. Herstel heeft 2 weken geduurd. Er was geen leenauto met automaat beschikbaar en dus zat ik zonder auto. Omdat ik niks hoorde diverse keren gebeld over de voortgang. Er werd daarbij een verwachting gegeven van de opleverdatum maar dat bleek steeds niet gehaald te worden.