Na een vriendelijk ontvangst zijn er duidelijke afspraken gemaakt. Bij het aanleveren van de schade-auto stond een prima leen auto klaar. Bij aflevering was mijn auto spik en span en - het... Na een vriendelijk ontvangst zijn er duidelijke afspraken gemaakt. Bij het aanleveren van de schade-auto stond een prima leen auto klaar. Bij aflevering was mijn auto spik en span en - het belangrijkste- de schade is prima hersteld. Klasse!

Klant vriendelijk en prima service

Prima service en keurige vervangende auto mee. De auto weer als nieuw teruggekregen van binnen en buiten.

Leuk normaal bedrijf en zeer gastvrij. Ik ben er al jaren klant helaas. Hahahaha

Contact (klant)vriendelijk. Afspraak werd al gemaakt voor ik zelf kon bellen. Medewerkers zijn klantvriendelijk maar wel druk met eigen werk. Er zit niet altijd iemand bij de balie. Auto was netjes... Contact (klant)vriendelijk. Afspraak werd al gemaakt voor ik zelf kon bellen. Medewerkers zijn klantvriendelijk maar wel druk met eigen werk. Er zit niet altijd iemand bij de balie. Auto was netjes hersteld en op tijd klaar. Nette leenauto meegekregen.

Correct klantencontact, vooraf duidelijke prijsafspraken. Vriendelijke ontvangst

Klantgericht, komt gemaakt afspraken na. Neemt bij twijfel contact op voor een juiste afhandeling

Goeie service, vriendelijke vakmensen mensen!

Goedcontact met de schade hersteller, denken mee met de wensen van de klant snelle en correcte service.