Je wordt vriendelijk geholpen. Het was een kleine reparatie en daar kon je op wachten.
Lekker kopje koffie gehad. 25 minuten gewacht. Zeer snel!

Ik ben uiterst tevreden over de service van ASN Vonk Heerenveen. De persoonlijke service, vriendelijkheid en vakmanschap maken dat ik het rapportcijfer 10 geef. Ook de leenauto was prima. De... Ik ben uiterst tevreden over de service van ASN Vonk Heerenveen. De persoonlijke service, vriendelijkheid en vakmanschap maken dat ik het rapportcijfer 10 geef. Ook de leenauto was prima. De griffel is extra omdat bij het ophalen van mijn auto, deze schoon en glimmend buiten op mij stond te wachten. Ook van binnen schoongemaakt. Een echte verrassing. Hartelijk dank!

Het allemaal prettig verlopen.Goede vevangende auto.afspraken korrekt en de schade is voorzover ik kan beoordelen voortrffelijk hersteld.

Goed contact gehad, men heeft erg fijn met mij meegedacht wat betreft het ophalen en terugbrengen van de auto. Schade is super hersteld

Adequate optreden, duidelijke afspraken die nagekomen worden en bereid om meer te doen dan strikt noodzakelijk, als het om dienstverlening aankomt. Prettige sfeer ondanks de hoge werkdruk.

Ik ben erg te vreden over de reparatie van de auto.
Goed contact gehad en erg vriendelijk personeel. Het is erg mooi geworden.
Leen auto reed goed en was schoon.

Mijn schade is in alle opzichten zeer goed behandeld, zowel in de contacten met de medewerkers als in het herstel van de directe materiële schade.