Het opnemen van de schade gaat op een vriendelijke, professionele manier. Ook de termijn waarbinen de schade afgehandeld wordt valt niet tegen, zeker gezien de omvang van de schade. De auto was drie... Het opnemen van de schade gaat op een vriendelijke, professionele manier. Ook de termijn waarbinen de schade afgehandeld wordt valt niet tegen, zeker gezien de omvang van de schade. De auto was drie dagen bij de schadehersteller en er werd een keurige vervangingsauto beschikbaar gesteld. Het enige (voor zover je dit een minpuntje kunt noemen) minpuntje was een miniem kleurverschil tussen de herstelde schade en het origineel, maar mij is verteld dat dit bijna niet te voorkomen is, zeker niet bij deze kleur. Al met al heel tevreden!

Top service en meedenken!

Goede afspraken zijn de basis voor vertrouwen. Asn Vonk maakt goede afspraken en levert keurig werk.

Goed en snel contact werk naar zeer tevredenheid uitgevoerd

Mijn auto is zo goed als nieuw herstelt, echt boven verwachting! Enige nadeel is dat het bijna 2 maanden heeft geduurd voordat ik de auto kon brengen. Echter zou ik mijn auto er de volgende keer... Mijn auto is zo goed als nieuw herstelt, echt boven verwachting! Enige nadeel is dat het bijna 2 maanden heeft geduurd voordat ik de auto kon brengen. Echter zou ik mijn auto er de volgende keer direct weer heen brengen, echt top gedaan.

De schade aan mijn auto is keurig hersteld!
De schade aan mijn auto is keurig hersteld!
Vriendelijk personeel, leenauto werd keurig aangeboden, maar was in mijn geval niet nodig. Het cijfer 9 heeft dit bedrijf dik verdiend! Waarom geen 10? Omdat de wachttijd ruim 8 weken was voor mijn auto gerepareerd kon worden. Maar alle complimenten voor dit bedrijf!

Ik ben perfect geholpen bij ASN in Heerenveen! De schade is keurig verholpen, gaven een keurige leenauto mee, en waren zeer vriendelijk.

Goede service, duidelijk alleen jammer dat ik nog een keer terug moest komen omdat de werkzaamheden nog niet voltooid waren.

Schade is in mijn ogen vakkundig verholpen.
Contact was vriendelijk.

Zeer tevreden
Goed kontakt.
Alles naar alle tevredenheid agehandeld.
VonkAutoschade is aan te bevelen.