Aardige medewerkers, duidelijke afspraken, leenauto stond klaar, binnen een week klaar. En de auto stond er spik en span klaar om weer fijne kilometers te kunnen maken.

Alle zaken rond het schadeherstel zin prima geregeld en alle afspraken worden nagekomen.

De werkzaamheden worden correct uitgevoerd, maar de communicatie is ronduit slecht.

Prima service!

Leenauto meegekregen gedurende de tijd van reparatie en als service werd mijn gerepareerde auto voor mijn deur afgeleverd.

Klein minpuntje;
ze waren...
Prima service!

Klein minpuntje;
ze waren vergeten een stukje herstel van wat lakschade uit te voeren, maar daar mag ik snel voor terugkomen. Het blijft mensenwerk.

Snelle en directe, vriendelijke beandering. Informatieverstrekking tijdens traject heel netjes.

Bij binnenkomst kreeg gelijk de kosten te horen en dat zelfs inclusief BTW. Daarna heb ik mijn auto perfect gemaakt terug gekregen.

Asn was bij een prijsvergelijking veel goedkoper, de schade is prachtig hersteld.
De medewerkers zijn heel vriendelijk, hun antwoorden zijn eerlijk.
Ik kreeg een fijne leen auto mee.

Bijzonder prettig contact, en men komt hun afspraken na. Wat fijn is dat ze een chat applicatie hebben om de voortgang te delen

Goed gerepareerd, vriendelijk personeel, koffie, haal- en brengservice en informatie. Prima

Goede service.