Marrit Haank

Wat een fijn bedrijf! Morgen gaan we met vakantie maar gistermiddag ben ik helaas aangereden waardoor de vakantie op losse schroeven stond. Linda en Maarten hebben erg veel moeite gedaan om ons aan... Wat een fijn bedrijf! Morgen gaan we met vakantie maar gistermiddag ben ik helaas aangereden waardoor de vakantie op losse schroeven stond. Linda en Maarten hebben erg veel moeite gedaan om ons aan een leenauto te helpen. Dankzij het meedenken van Linda en Maarten is het gelukt. Morgen kunnen we toch met vakantie.
Afgelopen juni is onze auto trouwens ook door dit bedrijf hersteld. Keurig- en alles volgens afspraak- gedaan. Fantastisch bedrijf dus: hier moet je zijn met schade aan je auto!

Uitstekende service en correcte afhandeling van de schade.

- vriendelijk personeel
- goede bereikbaarheid
- oplossingsgericht
- technische oplossing kon iets beter

VRIENDELIJKE EN GOEDE SERVICE

Ik ben ontzettend vriendelijk geholpen door het personeel, zowel telefonisch als aan de balie. De auto was in korte tijd weer gemaakt en qua planning werd er enorm meegedacht en gewerkt om dit zo... Ik ben ontzettend vriendelijk geholpen door het personeel, zowel telefonisch als aan de balie. De auto was in korte tijd weer gemaakt en qua planning werd er enorm meegedacht en gewerkt om dit zo prettig mogelijk te maken.

Vermaire blinkt uit in bereikbaarheid, de medewerkers zijn klantvriendelijk en denken in oplossingen. Verder is geldt afspraak is afspraak.

Deskundigheid. Afspraak is afspraak.

Vakkundig advies, duidelijke planning en onzichtbaar hersteld.

Klantvriendelijkheid en behandeling en afhandeling is T”Top”