Goede communicatie, prima service
Heel tevreden!

Vakkundig en professioneel herstel van mijn tesla. Helaas liep het herstel vertraging op doordat er een verkeerde bumper (nog met uv parkeersensoren) werd geleverd vanuit tesla; wel kon ik gebruik... Vakkundig en professioneel herstel van mijn tesla. Helaas liep het herstel vertraging op doordat er een verkeerde bumper (nog met uv parkeersensoren) werd geleverd vanuit tesla; wel kon ik gebruik maken van een leenauto.
Enige punt wat beter kon/kan in mijn beleving is tussentijdse communicatie (ik had het op prijs gesteld als even gebeld werd over de vertraging).

F.Dinkla

Stormschade hersteld. Alles is vakkundig, hulpvaardig en (klant)vriendelijk verlopen.

Ondanks de drukte kon ik snel terecht bij ASN. Het bedrijf was eenvoudig te vinden en ik werd zeer vriendelijk ontvangen. Er was vervangend vervoer geregeld en de schade was binnen 3 weken... Ondanks de drukte kon ik snel terecht bij ASN. Het bedrijf was eenvoudig te vinden en ik werd zeer vriendelijk ontvangen. Er was vervangend vervoer geregeld en de schade was binnen 3 weken hersteld.
Waarschijnlijk door de drukte moest ik wel telkens zelf contact opnemen over de grootte van de schade, de status van de reparatie en of er eventueel meer vergelijkbaar vervangend vervoer beschikbaar was. Dat laatste was niet het geval, maar de auto die ik tijdelijk had was ook prima. Ik werd wel gebeld toen de auto klaar was en ook dat proces verliep erg soepel.

Afspraak prima geregeld
Auto is keurig afgehaald en geretourneerd.
Persoonlijk duurde het herstel van de auto, minimale schade rechtsachter, iets te lang.
Helaas iemand met zijn...
Afspraak prima geregeld
Auto is keurig afgehaald en geretourneerd.
Helaas iemand met zijn modderschoenen ingestapt, zo meteen deur en mat even schoonmaken.
Verder prima, schade netjes hersteld.

Fred Schickendantz

Uitstekende, vriendelijke service. Prima vervangend vervoer. Auto is als nieuw

Lange wachttijd, lange reparatie duur. Auto niet zo netjes afgeleverd:
- aantal krassen zouden weggepolijst worden, niet gedaan
- stoel en stuur beschermer zaten nog in de auto
-...
Lange wachttijd, lange reparatie duur. Auto niet zo netjes afgeleverd:
- aantal krassen zouden weggepolijst worden, niet gedaan
- stoel en stuur beschermer zaten nog in de auto
- nummerplaat zat niet heel erg goed vast

Schade lijkt wel netjes gerepareerd verder

Reactie ASN Autoschade Vermaire Haarlem:

Geachte heer / mevrouw, vervelend dat niet alle afspraken zijn nagekomen. Wanneer u nog even langsrijdt kunnen we eventueel de krassen nog even voor u polijsten . Onze excuses voor het ongemak

Schade vakkundig afgehandeld en zeker receptie kundig bemand.

Het heeft 8 dagen gekost om een normale krasje te repareren. Ik denk dat het beter gepland had kunnen zijn