Ontvangst en ophalen auto prima.
Auto was schoon opgeleverd.
Nadeel is dat je niet op de hoogte wordt gehouden van wanneer de auto gerepareerd is.
Heb zelf 3x moeten bellen en werd...
Ontvangst en ophalen auto prima.
Auto was schoon opgeleverd.
Heb zelf 3x moeten bellen en werd in plaats van 2-3 dagen, 2 weken. Werd hierover niet geïnformeerd.

Communicatie was zeer goed en klantvriendelijk (zowel per mail, telefonisch als aan de balie). De schade is keurig hersteld. Prettig dat ze mij met foto's hebben laten zien wat er precies aan... Communicatie was zeer goed en klantvriendelijk (zowel per mail, telefonisch als aan de balie). De schade is keurig hersteld. Prettig dat ze mij met foto's hebben laten zien wat er precies aan werkzaamheden is verricht.

Ik ben zeer tevreden met mijn behandelijg bij ASN! Het kon niet beter vooral toen de auto klaar was werd hij naar mijn huis gebracht ! Dat had ik niet vewacht! Want ik zag op om naar de... Ik ben zeer tevreden met mijn behandelijg bij ASN! Het kon niet beter vooral toen de auto klaar was werd hij naar mijn huis gebracht ! Dat had ik niet vewacht! Want ik zag op om naar de waarderpolder te moeten rijden! Vond het TOP!

Ik ben een keer bij Vermaire geweest maar ik ben ontzettend aardig vlug en netjes geholpen. Vervangende auto stond klaar en de afhandeling was sneller dan verwacht.

Prima service en eindresultaat herstel auto.

Niet super goed.
Niet super goed.
Doorgegeven dat er ws beter niet met de auto gereden kan worden daarop gaf men aan dat er een auto ambulance werd gestuurd. Tevens gaf men aan dat ik een volledig elektrisch peugeot er voor terug zou krijgen.
Een dag later staat er een vriendelijke meneer op de stoep die een plug in hybride komt brengen en mijn Tesla rijdend mee terug wil nemen.
Verbazing alom vanuit mijn kant maar toe maar.
Een week later gebeld wat de status is vd reparatie en ook aangegeven dat er kleine beschadigingen op de A stijl zitten en op de deur en dat hot 100℅ schadevrij weer terug moet aangezien het een auto van 3 mnd oud is. Was allemaal akkoord maar is gewoon niet gedaan. Ook hoorde ik een rammel onder de auto en er bleken 3 stenen onder de afscherming te liggen. Bestuurder deur heeft ook een krasje van een zo'n 4 cm wat er zeker niet op zat.

Schade gereden aan een TESLA. Heel vakkundig hersteld.
Daarnaast vriendelijk personeel!

Alles goed geregeld. Communicatie, leenauto, reparatie prima, aardig en goed personeel. Enige minpunt is: in april schade gemeld, in juli pas aan de beurt.

Goed, maar lange doorlooptijd

ASN Autoschade Vermaire is een fijn en kundig bedrijf. Aardige en goede medewerkers die hun vak goed verstaan. Helaas heb ik daar 3x ervaring mee gehad. Auto word weer in de oude staat terug... ASN Autoschade Vermaire is een fijn en kundig bedrijf. Aardige en goede medewerkers die hun vak goed verstaan. Helaas heb ik daar 3x ervaring mee gehad. Auto word weer in de oude staat terug afgeleverd. alsof er niets gebeurd is.