ASN Autoschade Vermaire Haarlem heeft mij prima geholpen en schade is zeer netjes gemaakt. Haal en breng service was ook top, goede communicatie over hoe en waar.

N.O

Vermaire Haarlem, Het leek bij het maken van de afspraak schadeherstel helemaal goed. Auto ook verder netjes gemaakt.
Maar wat een ontzettend naar contact met een medewerkster van dit bedrijf....
Maar wat een ontzettend naar contact met een medewerkster van dit bedrijf. Dwingend en totaal eigenbelang aanwezig. Ook niet naar behoren aan de telefoon geholpen. Al was de eerste medewerkster meedenkend. Heel naar en zal dit bedrijf ook zeker niet aanbevelen. Voor mij niet meer!

Goede service en erg fijne leenauto!

Vriendelijk personeel en duidelijk personeel.
Ze hebben mijn auto snel en vakkundig hersteld.
Het resultaat ziet re goed uit!

Bart Stevens

Zeer prettig, netjes geïnformeerd en belangrijk ook netjes gemaakt, ook de leen auto was prima geregeld

Clipperms.nl / Mister Green

Erg prettig contact en ondersteuning in het traject

Wat een snelle en probleemloze reparatie had moeten zijn, veranderde in de nachtmerrie.
Ik ben hier 3 keer geweest want bij elke reparatie breken ze iets in jouw auto en moeten opnieuw repareren.
De enige excuus van hen (quote): "De wet van Murphy was hier duidelijk van toepassing."

Reactie ASN Autoschade Vermaire Haarlem:

Geachte heer het antwoord van ons was iets genuanceerder als hierboven vermeld. Nogmaals onze excuses.
Geachte heer Oleksandr ,
het betreurt ons dat bovengenoemde voorvallen zijn gebeurt....
Geachte heer Oleksandr ,
het betreurt ons dat bovengenoemde voorvallen zijn gebeurt. De wet van Murphy was hier duidelijk van toepassing. Echter is het nooit onze bedoeling een auto af te leveren welke niet naar tevredenheid is gerepareerd. Helaas waar mensen werken worden ook fouten gemaakt .Echter ben ik van mening dat de oplossing uiteindelijk belangrijk is en we hopen dan ook dat de klachten na tevredenheid zijn afgehandeld . De zaken welke u hierboven aanhaalt zijn inmiddels met betrokken medewerkers besproken en heeft de volle aandacht. Gezien onze eerder reviews van onze klanten kan ik alleen maar zeggen onze excuses voor het ongemak. Wij steven altijd naar een 9+ ervaring welke helaas niet bij u gerealiseerd is.

Damian, Linda and the team were fantastic. I am very grateful for their professionalism, customer service and rapid turnaround. Most impressive! Thank you ASN Autoschade Vermaire!

Vriendelijke medewerkers en schade is professioneel c.q. perfect afgehandeld. De vervangende auto voldeed prima (Tesla Model-Y)