Voor de eerste keer bij ASN geweest. Goede ervaring met dit bedrijf. Alles keurig conform afspraak gedaan en fijn personeel.

Mijn schade aan de auto is door ASN Autoschade te Utrecht zeer professioneel en vakkundig behandeld en gerepareerd. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Mijn complimenten voor de... Mijn schade aan de auto is door ASN Autoschade te Utrecht zeer professioneel en vakkundig behandeld en gerepareerd. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Mijn complimenten voor de afhandeling

Goed bereikbaar , vriendelijke, vlotte service.

Prima service, goede, duidelijke afspraken kunnen maken, vriendelijk geholpen, heel goed en netjes alles gemaakt, het ziet er weer prima uit. Ook prima leenauto en alles in de geplande tijd. Top.

Helderheid en tijdigheid van communicatie: excellent
Kwaliteit van de reparatie: excellent
Voorkomendheid en wellevendheid: excellent
Beleving van de ruimte, receptie:...
Helderheid en tijdigheid van communicatie: excellent
Kwaliteit van de reparatie: excellent
Voorkomendheid en wellevendheid: excellent
Beleving van de ruimte, receptie: excellent
Beleving van de prijsredelijkheid: goed.

Een hele enthousiaste club mensen, erg klantvriendelijk met passie voor hun werk. Ik ben er erg tevreden over en mocht ik ooit nog eens schade hebben of iets moet laten spuiten dan kom ik hier graag... Een hele enthousiaste club mensen, erg klantvriendelijk met passie voor hun werk. Ik ben er erg tevreden over en mocht ik ooit nog eens schade hebben of iets moet laten spuiten dan kom ik hier graag terug.

Goed resultaat, goede service, goede communicatie en zeer klantvriendelijke medewerkers

Ik ben zeer klantvriendelijk geholpen.Goede service!

Heel goed, buitengewoon vriendelijke jonge dame

Prima service. Overleg duidelijk. Alles verliep vlot. Resultaat goed.