Snelle en correcte service door vriendelijke mensen.

Ik vind de service meer als uitstekend,
Vriendelijke benadering, en top personeel
En een hele nette aflevering

Correct en vriendelijk te woord gestaan.
Afspraak is afspraak nagekomen.

Snelle en goede service ook de afwikkeling van zaken rondom is goed geregeld.

Zijn zeer vriendelijk een zeer goede service ben er nu twee keer geweest en vraag altijd om een kleine vervangende auto die je dan ook krijgt ook goede antwoorden op al je vragen zou er altijd naar... Zijn zeer vriendelijk een zeer goede service ben er nu twee keer geweest en vraag altijd om een kleine vervangende auto die je dan ook krijgt ook goede antwoorden op al je vragen zou er altijd naar terug gaan al hoop ik niet dat het nodig is

Aangezien de wielophanging beschadigd was werd de auto netjes bij mij thuis opgehaald en werd meteen een vervangende auto afgeleverd. Vanaf het melden van de schade tot aan de aflevering van de... Aangezien de wielophanging beschadigd was werd de auto netjes bij mij thuis opgehaald en werd meteen een vervangende auto afgeleverd. Vanaf het melden van de schade tot aan de aflevering van de gerepareerde auto was er regelmatig goed contact tussen ASN en mijzelf.

Zeer klantvriendelijk en goed vakmanschap. Gewoon tevreden klant.

Zeer vriendelijk, heel correct te woord gestaan. Erg prettig contact. Meedenken met oplossingen.

ASN Strijk Gameren staat voor kwaliteit en service.
Ook wanneer we vragen om een snelle actie wordt daar op in gegaan en keurig afgehandeld.
Het halen en brengen van auto's verloopt...
ASN Strijk Gameren staat voor kwaliteit en service.
Het halen en brengen van auto's verloopt ook soepel en op tijd.

Al met al zijn wij dus een tevreden opdrachtgever.