Schade zeer goed en netjes gerepareerd.
Vriendelijk personeel.
Zou anderen dit bedrijf zeker aanbevelen.

Zeer vriendelijk en deskundig, er wordt meegedacht hoe de schade verder af te handelen en in geval van eigen schuld de kosten in de hand te houden.
Ben zeer tevreden of de geleverde service en...
Ben zeer tevreden of de geleverde service en kwaliteit van de reparaties.

Zeer nette service.

Snelle en goede service.

Supersnel, supervriendelijk, ik was nadat ik door de berger bij ASN Strijk afgezet was, binnen tien minuten weer op weg. Elke twee dagen werd ik telefonisch benaderd over de status en de auto was... Supersnel, supervriendelijk, ik was nadat ik door de berger bij ASN Strijk afgezet was, binnen tien minuten weer op weg. Elke twee dagen werd ik telefonisch benaderd over de status en de auto was een dag eerder klaar dan beloofd. Ik kon zelfs na sluitingstijd de auto om komen wisselen en was ook toen binnen tien minuten weg.

Snel, vriendelijk en super klantgericht

Mijn eerste ervaringen met dit schadeherstelbedrijf zijn zeer positief vanwege
-gemakkelijk gemaakte afspraak voor herstel
-leveren van een vervangende auto op locatie
-keurig...
Mijn eerste ervaringen met dit schadeherstelbedrijf zijn zeer positief vanwege
-gemakkelijk gemaakte afspraak voor herstel
-leveren van een vervangende auto op locatie
-keurig afleveren van de auto na reparatie; auto zag er weer keurig uit en was ook schoongemaakt en gewassen
-redelijk snelle afhandelingen en het snel reageren op vragen

Asn Strijk staat voor goede service, kwaliteit en ontzorgen bij schade. De medewerkers hebben kennis en weten wat ze doen op het gebied van schadeherstel en verzekeringstechnische vlak.

Schade is vaak een domper die veel administratieve rompslomp met zich mee brengt. Bij ASN Strijk weten ze dit op te pakken en af te ronden. Onder het genot van een bakje koffie wordt alles van A tot Z geregeld. Wij zijn zeer te spreken!

Snel en vakkundig geholpen.
Vriendelijk personeel en allemaal zeer behulpzaam.
Ze weten precies waar ze mee bezig zijn.
Kom voor schades al jaren hier en kan alleen maar...
Snel en vakkundig geholpen.
Vriendelijk personeel en allemaal zeer behulpzaam.
Ze weten precies waar ze mee bezig zijn.
Kom voor schades al jaren hier en kan alleen maar positiefs brengen.