Ik ervaar een grote mate van service bij Autoschade Strijk. Zijn bereid mee te denken in onze wederzijdse strakke planning en agenda's. Niet alleen het herstel is vakwerk, maar bij Strijk is... Ik ervaar een grote mate van service bij Autoschade Strijk. Zijn bereid mee te denken in onze wederzijdse strakke planning en agenda's. Niet alleen het herstel is vakwerk, maar bij Strijk is naast een hoge mate van kwaliteit, ook de continuiteit in mobiliteit in goede handen.

Het was mijn eerste schade die ik heb laten hestellen bij Strijk.
Het contact was prima.
Leenauto goed geregeld.
Schade prima hersteld.
Bij een eventuele volgende schade meld...
Het was mijn eerste schade die ik heb laten hestellen bij Strijk.
Het contact was prima.
Leenauto goed geregeld.
Schade prima hersteld.
Bij een eventuele volgende schade meld ik me zeker weer bij Strijk.

Duidelijke afspraak gemaakt en nagekomen.

Keurig afgewerkt, snel en net herstel. Vriendelijk te woord gestaan, correct alles afgehandeld en geen klachten.
Leenauto was in dit geval overbodig, maar wel geleverd.

Heel net bedrijf met hele goede service. Alles wordt netjes voor de klant geregeld en je wordt goed op de hoogte gehouden hoe het ervoor staat met het herstel van de auto.

Het is een open en eerlijk bedrijf. Je wordt goed ingelicht omtrent de werkzaamheden die ze aan je auto hebben. Vriendelijk personeel dat zelfs bij mij thuis de leenauto kwam inwisselen voor mijn... Het is een open en eerlijk bedrijf. Je wordt goed ingelicht omtrent de werkzaamheden die ze aan je auto hebben. Vriendelijk personeel dat zelfs bij mij thuis de leenauto kwam inwisselen voor mijn herstelde auto. Ze zijn ook goed telefonisch bereikbaar.

Zeer behulpzaam en vriendelijk. Het resultaat was top met zelfs extra werk binnen de al lage prijs (geen verzekeringswerk). De nieuwe leenauto (kia station) was bovengemiddeld.

Ik werd heel netjes en vriendelijk geholpen en kreeg een hele fijne leenauto. Ze communiceerde ook heel goed over de status van het herstel van mijn auto. Mijn auto was ook nog eens helemaal... Ik werd heel netjes en vriendelijk geholpen en kreeg een hele fijne leenauto. Ze communiceerde ook heel goed over de status van het herstel van mijn auto. Mijn auto was ook nog eens helemaal gewassen toen ik hem kwam ophalen. Ik ben super tevreden.

Goede service
Snelle afwikkeling

Goede service! Alles goed en snel geregeld.