Fijn bedrijf, prima communicatie!

Prima service en alle afspraken goed nagekomen. Bedankt, Antoinette van den Berg

Super vriendelijke medewerkers
Goede service en nogmaals klant vriendelijk.
Kwaliteit levering voor afwikkelen van schade. Met verzekering.
En een zeer goed
Herstel van de...
Super vriendelijke medewerkers
Goede service en nogmaals klant vriendelijk.
Kwaliteit levering voor afwikkelen van schade. Met verzekering.
En een zeer goed
Herstel van de schade
Ik vindt het een bijzonder goed bedrijf voor iedereen aan de bevelen.

Goed geholpen. Klantvriendelijk

Prettige ontvangst, meedenken. Direct weten waar je aan toe bent als klant, als je zelf de schade moet betalen is dit prettig.

Heb hier en daar offertes opgevraagd voor schadeherstel na een aanrijding. Vanaf het eerste moment was ik positief verrast door ASN Strijk Gameren voor wat betreft de snelheid, servicegerichtheid en... Heb hier en daar offertes opgevraagd voor schadeherstel na een aanrijding. Vanaf het eerste moment was ik positief verrast door ASN Strijk Gameren voor wat betreft de snelheid, servicegerichtheid en de prijs. Het meedenken met de klant en het snelle en keurige herstel heb ik erg gewaardeerd. Ik hoop geen schade meer te krijgen maar als het wel gebeurt ga ik zeker opnieuw naar dit bedrijf.

Goede communicatie
Komen beloftes na
Goede services
Dik tevreden

Is gewoon geweldig

Voor de 2de keer schade dit jaar door toe doen van een ander.
Wederom vriendelijk en deskundig geholpen.
Nette leenauto mee gekregen.
Bij omruilen was mijn auto gewassen en van...
Voor de 2de keer schade dit jaar door toe doen van een ander.
Wederom vriendelijk en deskundig geholpen.
Nette leenauto mee gekregen.
Bij omruilen was mijn auto gewassen en van binnen schoon gemaakt

Dit bedrijf neemt alle tijd om te luisteren naar de klant, om met de beste oplossing te komen en levert een perfect eindresultaat op. Contact verliep fijn zowel face-to-face, via telefoon als via... Dit bedrijf neemt alle tijd om te luisteren naar de klant, om met de beste oplossing te komen en levert een perfect eindresultaat op. Contact verliep fijn zowel face-to-face, via telefoon als via WhatsApp. Er zijn zelfs nog werkzaamheden verricht die niet in rekening zijn gebracht (deurrubber vastzetten). Een pluim voor Arjan en de mannen die de werkzaamheden hebben verricht!