Zeer netjes en correct behandeld
Super service verleend door Arjan.
Erg tevreden

De contacten en afspraken waren duidelijk , ook de gedienstigheid is op een goed pijl ( laat bij veel bedrijven nogal eens te wensen over) en waar het om ging de schade is perfect gerepareerd .

Hele goede service en klant wordt netjes op de hoogte gehouden wat de status van de reparatie is. Na herstel wordt de auto netjes en schoon afgeleverd, al met al een hele goede ervaring!

Goede service. Halen de auto thuis op. Je krijgt een vervangende auto. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Netjes gerepareerd en schoongemaakt.

Goede afspraken die worden na gekomen.
prima vakwerk geleverd - auto keurig gewassen en schoon gemaakt opgeleverd.

Goed bedrijf,
Regelen alles voor je en ze maken zo snel mogelijk een afspraak voor reparatie.
Op afgesproken tijd hebben ze ook nog een goede auto te leen met een volle tank nog wel....
Goed bedrijf,
Regelen alles voor je en ze maken zo snel mogelijk een afspraak voor reparatie.
Ze geven ook nog garantie!
Top bedrijf!

Goede expertise van schade aan mijn bedrijfswagen,
contact met expert,
snelle afhandeling van de schade,
hier is afspraak nog afspraak !

Autoschadebedrijf Strijk is een uitstekend schade bedrijf, zijn klantvriendelijk, service is top, ze zijn snel en leveren de auto keurig schoon af. We zijn al enkele jaren klant zowel zakelijk als... Autoschadebedrijf Strijk is een uitstekend schade bedrijf, zijn klantvriendelijk, service is top, ze zijn snel en leveren de auto keurig schoon af. We zijn al enkele jaren klant zowel zakelijk als privé en zijn super tevreden.

Wij zijn erg tevreden ; er worden snelle en duidelijke afspraken gemaakt.
Wij zijn erg tevreden ; er worden snelle en duidelijke afspraken gemaakt.
Regelmatig wordt er - telefonisch - kontakt gehouden om o.m. ons op de hoogte te brengen/houden omtrent de vorderingen van het herstellen.
De medewerkers zijn correct in de communicatie .
De schade is prima hersteld.

Vriendelijk, correct en servicegedreven. Denken mee en doen niet moeilijk.