Prima service, aardige mensen en snel geholpen.

Heel correcte en vriendelijke afhandeling en goede communicatie.

Mijn ervaring, 1ex , is alleen maar positief. Mij is alle hulp, contact met verzekeraar, etc geboden. Daarna is het probleem snel en keurig gerepareerd. Goede service en klantvriendelijk. Enorm... Mijn ervaring, 1ex , is alleen maar positief. Mij is alle hulp, contact met verzekeraar, etc geboden. Daarna is het probleem snel en keurig gerepareerd. Goede service en klantvriendelijk. Enorm tevreden en een aanrader van mij aan iedere ev client.

Goede afspraken en goede reparatie uitgevoerd tot tevredenheid

I.v..m een schade een afspraak gemaakt ter reparatie. Alles verliep soepel en de leenauto voldeed ook prima. Bij het ophalen van mijn auto, was de schade gerepareerd en de auto was netjes schoon... I.v..m een schade een afspraak gemaakt ter reparatie. Alles verliep soepel en de leenauto voldeed ook prima. Bij het ophalen van mijn auto, was de schade gerepareerd en de auto was netjes schoon gemaakt van binnen en van buiten. Zelf wat krasjes op mijn kofferbak waren netjes weg gepoetst. Al met al een perfecte service.

Ik ben zeer tevreden over de behandeling en afwerking en de service. Bijzonder vriendelijk personeel.

Hele goede service en leveren kwaliteit. Denk goed mee met de planning van de klant

Ik ben door ASN heel netjes geholpen.kan het zeker aan bevelen bij kennissen.

Kan terecht voor een kosteninschatting zonder afspraak. Geen lange wachttijd voor herstel. Goed werk. Geen gedoe. Auto was ook schoongemaakt. Wegrijden in een als nieuw auto is zo leuk.

Altijd goede service en vriendelijk personeel.