Voor het eerst bij ASN. Prima service en een uitstekende reparatie. Keurig thuis gebracht en weer opgehaald. Ik hoop het niet nodig te hebben, maar bij een volgende schade is ASN wederom mijn bedrijf.

Klant vriendelijk. Nemen de tijd om de schade met je op te nemen. Vertellen duidelijk het vervolg van aanpak schade. Als je ze belt en/of ze bellen jou dan zijn ze keurig, correct en vriendelijk aan... Klant vriendelijk. Nemen de tijd om de schade met je op te nemen. Vertellen duidelijk het vervolg van aanpak schade. Als je ze belt en/of ze bellen jou dan zijn ze keurig, correct en vriendelijk aan de telefoon. Geven eerlijk aan wat er nog gedaan moet worden en in welk termijn ze verwachten wanneer dit uitgevoerd zal worden. Je zou bijna zeggen "dat het jammer is dat je hier voor een schade komt". Voorbeeld voor andere bedrijven.

Eerste keer dat ik met eigen auto hier kwam. Vaker klanten naar hen doorverwezen vanuit mijn eerdere functie als schadebehandelaar.
Zeer tevreden over dienstverlening, service en resultaat.

Mijn ervaring met ASN autoschade Spijkenisse is zeer positief. Auto is keurig hersteld, en de medewerkers (balie, kantoor en werkplaats) zijn klantvriendelijk. Het is nooit leuk als je je auto moet... Mijn ervaring met ASN autoschade Spijkenisse is zeer positief. Auto is keurig hersteld, en de medewerkers (balie, kantoor en werkplaats) zijn klantvriendelijk. Het is nooit leuk als je je auto moet laten herstellen, maar als het dan toch moet gebeuren, is het fijn met zo'n team van mensen om je heen!

Gemaakte afspraken zijn allemaal nagekomen en communicatie was ook top.

Koffie en thee staat voor u klaar in een nette schone wachtruimte. Evenals het toilet welke ook netjes en schoon is.

Niks op aan te merken dus, en het allerbelangrijkste is dat mijn auto vakkundig en professioneel hersteld is. Ik heb een grote oog voor detail, maar je ziet echt niks meer van de schade!

Complimenten voor dit bedrijf!
TR-423-H

Prima, schade hersteld en netjes schoon afgeleverd

Goed! Je krijgt goed uitleg over het repareren van de schade. Afspraak maken was heel snel mogelijk. Daarnaast is m'n auto schoongemaakt, lichten gecheckt en bandenapanning gecheckt.

Klantvriendelijke medewerkers. Direct informatie over de herstelkosten. Gratis check op de spanning van de banden. Snelle service (woe auto geleverd en vrijdag daarop al klaar).

De schade aan mijn auto is perfect hersteld. Bij het ophalen van mijn auto bleek deze bovendien spik en span: van binnen en van buiten gereinigd en de banden ingevet. Het contact met de medewerkers... De schade aan mijn auto is perfect hersteld. Bij het ophalen van mijn auto bleek deze bovendien spik en span: van binnen en van buiten gereinigd en de banden ingevet. Het contact met de medewerkers van ASN Autoschade Spijkenisse is heel prettig. Al met al ben ik heel tevreden en raad ik dit schadebedrijf aan.

Het contact met de receptie is goed en duidelijk .
Er wordt met duidelijke kennis van zaken een schade rapport gemaakt met de verwachte kosten .
De reparatie wordt volgens de afspraak...
Het contact met de receptie is goed en duidelijk .
De reparatie wordt volgens de afspraak netjes en goed uitgevoerd voor de geraamde kosten .

Duidelijke afspraken en nakomen van deze afspraken, vriendelijk personeel aan de balie en bij de schade opname. Goed vervangend vervoer.