Vriendelijk, duidelijk en komt gemaakte afspraken na. Zijn volgens mij niet de goedkoopste, maar kwaliteit kost geld.

Vlotte goede afhandeling. Professioneel en vriendelijk.

Bijzonder prettige en keurige ontvangst en afhandeling.
Schade herstel dik in orde. Auto super netjes en schoon opgeleverd.

Dienstverlening prima auto is opgehaald en thuisgebracht ik heb maar met 1 persoon contact gehad alles netjes afgehandeld dus prima

Als veel prettiger ervaring sneller levering.
Ik zal het door vertellen aan mijn vrienden en familie

Altijd naar behoren geholpen en prima werk afgeleverd.

Zeer goed klant ontvangst.
Net bedrijf in alle opzichten
vriendelijke en duidelijke afhandeling

ASN Spijkenisse Wij zijn zeer tevreden over de gang van zaken hoe de schade is afgehandeld Personeel is zeer klantvriendelijk goede dienstverlening Autois keurig en schoon opgeleverd en ook nog... ASN Spijkenisse Wij zijn zeer tevreden over de gang van zaken hoe de schade is afgehandeld Personeel is zeer klantvriendelijk goede dienstverlening Autois keurig en schoon opgeleverd en ook nog snel plus vervangend vervoer M

Vriendelijk en duidelijke behandeling.

Mijn auto is prima hersteld van een kleine schade op de motorkap. Toen ik hem op kwam halen was deze niet alleen van buiten tip top, ook de binnenkant was schoongemaakt. De banden en de verlichting... Mijn auto is prima hersteld van een kleine schade op de motorkap. Toen ik hem op kwam halen was deze niet alleen van buiten tip top, ook de binnenkant was schoongemaakt. De banden en de verlichting gecontroleerd .
De leenauto die ik tijdens de reparatie kreeg was vrij nieuw, helaas een probleempje met de bandenspanning maar dat werd snel opgelost.
Kortom..... chapeau voor ASN