Vriendelijk, inlevend met de cliënt en deskundige afhandeling van de schade, afspraken worden nagekomen.

Prima bedrijf!
Goed ontvangst, klantvriendelijk en bij het weer ophalen van de auto aangenaam verrast om de uitgevoerde reparatie én de blinkend schone aanblik!
Mijn...
Prima bedrijf!
Mijn complimenten hiervoor.

We zijn zeer goed ontvangen,klantvriendelijk,1 minpuntje,we hadden een maand van tevoren besproken ,een leenauto gereserveerd, maar die was er niet, beetje jammer, maar wel weer goed gemaakt door... We zijn zeer goed ontvangen,klantvriendelijk,1 minpuntje,we hadden een maand van tevoren besproken ,een leenauto gereserveerd, maar die was er niet, beetje jammer, maar wel weer goed gemaakt door een nieuwe Opel Corsa, ben gelijk verkocht.Als ik weer wat heb dan kom ik zeker terug bij jullie.

Prettig contact. Servicegericht. Snel klaar. Auto keurig gepoetst.

Ik werd netjes ontvangen en geholpen met een uitstekende service. Toen ik de auto af ging geven werd ik zelfs netjes thuis gebracht! Uitstekende service.

De schade was uitstekend gerepareerd. De auto werd als nieuw opgeleverd, schoon zowel binnen als buiten. Uitstekend, alle lof!

Onderhoudsbedrijf r janssen

Keurig bedrijf netjes ontvangen alles volgens afspraak
Schade keurig en netjes gerepareerd en mooi strak gemaakt
En keurig in de lak gezet
Vrijdelijke ontvangen door dame receptie Keurig bedrijf netjes ontvangen alles volgens afspraak
Schade keurig en netjes gerepareerd en mooi strak gemaakt
En keurig in de lak gezet
Vrijdelijke ontvangen door dame receptie
Zeker een aanrader top

In het algemeen een prettige ervaring en goede afhandeling
Een prettig bijkomstigheid het contact met de dame van receptie
Vriendelijk waar niets teveel voor was

Goed geholpen.
Auto was snel klaar.