Over de uitgevoerde reparatie wat betreft de schade aan mijn auto heb ik eigenlijk geen op- of aanmerkingen. Netjes uitgevoerd.
Jammer genoeg liet, in mijn geval, de communicatie zeer te...
Jammer genoeg liet, in mijn geval, de communicatie zeer te wensen over. Ik kon, vanwege de drukte, niet terecht voor een reparatie voor de Pinksteren. Voorgesteld om de auto op 9 mei 2022 te brengen en hem dan op 28 mei terug op te halen zodat ASN ruimschoots de tijd had (eventueel tussendoor in de verloren uurtjes) om de schade rustig te herstellen. Dit vonden zij een prima idee.
Omdat ik in het buitenland werk kon ik dus niet met de auto reizen en heb ik diverse vliegtickets moeten bestellen. Vervolgens stuurt ASN mij een bericht dat de auto op 13 mei al klaar is. Mijn tickets zijn niet meer om te boeken en ik zit nu dan ook met extra gemaakte kosten die m.i. met een goede communicatie voorkomen hadden worden.

Netjes geholpen, ruim binnen de afgesproken tijd klaar, en de gehele auto blinked schoon opgepoetst

De leenauto stond netjes klaar. Mijn auto is perfect gemaakt na een onfortuinlijk contact met een paaltje. De medewerkers zijn heel aardig en behulpzaam. De afhandeling verliep erg vlot.
De leenauto stond netjes klaar.
Omdat de onderdelen niet tijdig geleverd konden worden duurde de reparatie een paar dagen langer, maar ik werd daarover netjes ingelicht.
Kortom.... Ik hoop er niet meer terug te komen maar mocht het nodig zijn is er geen ander bedrijf om naar toe te gaan!!
KLASSE!

Zeer goed geholpen

Super goede service, altijd erg behulpzaam.

Een goede service. Contact was goed. Auto was goed hersteld en ook nog voor afgesproken datum klaar.

Doen wat ze beloven en mocht er iets zijn gegaan word het achteraf als nog opgelost

Ben erg tevreden over de service van ASN Spijkenisse. Zeer vriendelijk aan de receptie en schade expert. Vlotte en goede afhandeling van de schade herstel

Asn heeft mij altijd goed geholpen de afspraken waren altijd duidelijk en de communicatie is ook altijd goed gegaan ik zou iedereen asn aanraden.

Goed advies zijn zeer netjes