Fijn bedrijf, van het afleveren van de auto met schade tot aan het ophalen, alles duidelijk en netjes geregeld.
Auto was weer als nieuw!

Correcte afhandeling van de schade. Vriendelijk personeel.

Na de vriendelijke ontvangst aan de balie werd ik snel geholpen en kon ik met een fijne vervangende auto (Mini) weer mijn weg vervolgen.
In de middag telefonisch de melding ontvangen dat mijn...
In de middag telefonisch de melding ontvangen dat mijn auto weer klaar stond en ook het ophalen verliep snel en uiterst vriendelijk.
Ik werd erg gastvrij ontvangen en adequaat geholpen, de auto zag er na herstel ook keurig uit en met een voldaan gevoel kijk ik terug op de fijne manier waarop ik door het team van ASN Spijkenisse ben geholpen.

Ze zijn wel vriendelijk

Schade is nog niet geheel hersteld. Onderdelen waren nog niet binnen. Binnenkort nogmaals terug voor laatste onderdelen. Spuitwerk heel netjes

Prettig contact, professioneel en transparant.

Vriendelijk, duidelijk en komt gemaakte afspraken na. Zijn volgens mij niet de goedkoopste, maar kwaliteit kost geld.

Vlotte goede afhandeling. Professioneel en vriendelijk.

Bijzonder prettige en keurige ontvangst en afhandeling.
Schade herstel dik in orde. Auto super netjes en schoon opgeleverd.

Dienstverlening prima auto is opgehaald en thuisgebracht ik heb maar met 1 persoon contact gehad alles netjes afgehandeld dus prima