De service is van a tot z super geregeld, van leenauto tot reparatie

Goede ervaring en tevreden

Vriendelijke medewerkers.
Bij intake goede en duidelijke uitleg er werd naar mijn wensen geluisterd en goede afspraak kunnen maken.
Op de dag van reparatie werd er gekeken of er toch nog...
Vriendelijke medewerkers.
Op de dag van reparatie werd er gekeken of er toch nog een auto beschikbaar was i.v.m. het slechte weer terwijl ik een fiets gereserveerd had.
Bij ophalen auto correct en vriendelijk behandeld. Kortom ik ben zeer tevreden.

Goede behandeling alles perfect

Vriendelijk personeel.ben naar huis gebracht na brengen van de auto.duidelijke uitleg hoe alles gaat.auto gewassen en gestofzuigd terug gekregen.hier doen ze nog aan service .top bedrijf

Ik kon vrijwel direct terrecht voor een schade analyse en prijsopgave. Het maken van de afspraak voor het uitvoeren van de reparatie werd direct ingepland en ik kon al naar een paar dagen de auto... Ik kon vrijwel direct terrecht voor een schade analyse en prijsopgave. Het maken van de afspraak voor het uitvoeren van de reparatie werd direct ingepland en ik kon al naar een paar dagen de auto voor de raparatie aanbieden en deze werd op diezelfde dag gerepareerd echt een geweldige service.

Alles naar tevredenheid afgehandeld. Prima

Goede bejegening en goede resultaten.

Goede snelle service en prima resultaat!

Al het personeel is heel vriendelijk en zeer klant gericht.
de service en de kwaliteit is prima