Mijn ervaring is dat de medewerkers vriendelijk zijn en adequaat handelen om samen een oplossing te vinden voor het ontstane probleem.
de schade wordt beoordeelt en opgelost.

Keurig personeel, erg vriendelijk en behulpzaam.
Auto snel klaar, kan niet anders zeggen dan voortreffelijk

ASN Autoschade SchadeCentrum Rotterdam is een uitstekend bedrijf waar service nog hoog in het vaandel staat.Schade is nooit leuk,maar als het dan toch zo is dan kan ik dit bedrijf van harte... ASN Autoschade SchadeCentrum Rotterdam is een uitstekend bedrijf waar service nog hoog in het vaandel staat.Schade is nooit leuk,maar als het dan toch zo is dan kan ik dit bedrijf van harte aanbevelen .Daar zult U nooit spijt van krijgen.Zij treden in kontakt met de verzekeraar en regelen daarbij de belangrijke zaken.U krijgt weer een mooie wagen die ook nog gewassen en gepoetst is..

Goed en vriendelijk geholpen.

Vriendelijk,snel en netjes

Ik werd geadviseerd door AON om naar ASN R'dam te gaan. Daar aangekomen werd ik vriendelijk en voorkomend behandeld/

De schade die aan onze auto was toegebracht is zeer netjes en echt niet zichtbaar hersteld. De auto is weer als nieuw. Bijkomend detail, onze auto is ook helemaal schoongemaakt, van binnen en van... De schade die aan onze auto was toegebracht is zeer netjes en echt niet zichtbaar hersteld. De auto is weer als nieuw. Bijkomend detail, onze auto is ook helemaal schoongemaakt, van binnen en van buiten. Zeer goede service.

Geen direct contact gehad met schadebedrijf

In zeer korte tijd werd de schade aan de achterkant van mijn auto perfect hersteld. De auto was letterlijk als nieuw: niet alleen onberispelijk hersteld, maar ook nog eens van binnen en van buiten... In zeer korte tijd werd de schade aan de achterkant van mijn auto perfect hersteld. De auto was letterlijk als nieuw: niet alleen onberispelijk hersteld, maar ook nog eens van binnen en van buiten schoongemaakt.