Auto is tip top hersteld. En sneller dan verwacht. Vriendelijke en correcte contacten met medewerkers.

Vriendelijk, goed bereikbaar, schone leenauto, snel geholpen, zelfs mijn eigen auto is een poetsbeurtje overheen gegaan na schadeherstel.

Prettige benadering

De service is prima, de reparatie is met veel zorg uitgevoerd, de auto is nog door de wasstraat gegaan en glom mij te gemoed . Dit schade bedrijf verstaat zijn vak ,top .
Zal het iedereen...
Zal het iedereen aanbevelen .

Zeer goede en snelle service

Goede ervaring gehad

Helaas een aantal keer al schade moeten laten herstellen bij ASN. Telkens goede service, duidelijke afspraken en zij regelen alles met de verzekering.
Uiterst tevreden.

Was eerste keer. Prima en snel geholpen

Goede en prettige communicatie, vervangend vervoer en het resultaat van het schade herstel ziet er prima uit, bovendien auto keurig schoongemaakt en gewassen

Via Autobedrijf Dorzo ben ik bij u terecht gekomen omdat u contacten hebt met mijn verzekeringsmaatschappij. Ik kende uw bedrijf niet maar de reparatie is snel en zeer goed gedaan.