Ik ben zeer tevreden over ASN autoschadecentrum Rotterdam, vriendelijk personeel, reparatie binnen 1 dag, auto is in goede staat, duidelijke afspraken gemaakt en alles op tijd gerepareerd. Tof!

De mensen van de vestiging Rotterdam zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Afspraken worden nagekomen en het geleverde werk is uitstekend.

Ed Meeuws

Goed geregeld en gemaakt.gewassen afgeleverd, helemaal top

Helemaal super, snel en de service was top

Goed. Auto was ook helemaal schoon en opgeladen. Erg klantgericht.
Een tip die ik heb is de klant beter laten weten wanneer de auto klaar is. Dan kan de ander daar de agenda op aanpassen.

Zeer klantvriendelijke benadering, uitstekende service want de auto was schoongemaakt en van binnen gezogen. De schade was perfect hersteld.

Ik ben erg tevreden over ASN Autoschade Centrum Rotterdam. Vooraf is duidelijk en helder besproken wat de mogelijkheden en mogelijke onmogelijkheden zouden kunnen zijn. Het resultaat is geweldig,... Ik ben erg tevreden over ASN Autoschade Centrum Rotterdam. Vooraf is duidelijk en helder besproken wat de mogelijkheden en mogelijke onmogelijkheden zouden kunnen zijn. Het resultaat is geweldig, helemaal tevreden.

Prima service. goed geholpen met een mooi resultaat

Helder contact, snel geregeld en mooi gemaakt. Kon ze ook op het laatste moment vragen voor iets extra's en waren flexibel. Mooi gewassen de auto!