Schade is prima afgehandeld personeel is heel vriendelijk
Auto werd ook nog eens gewassen en schoon afgeleverd
Klasse !!

De beste service die je kan verwachten auto perfect hersteld klantvriendelijkheid is erg goed kan niet beter gaat zo door. Gr: L .Guis .

Snel en efficiënt erg prettig contact!

Zeer behulpzaam en heel vriendelijk personeel

Gebeld voor een afspraak i.v.m. schadeherstel aan mijn auto. Ik kon vrij snel langskomen zodat zij de schade konden zien. Daarna snel en duidelijk afspraken gemaakt m.b.t. het schadeherstel. Dit... Gebeld voor een afspraak i.v.m. schadeherstel aan mijn auto. Ik kon vrij snel langskomen zodat zij de schade konden zien. Daarna snel en duidelijk afspraken gemaakt m.b.t. het schadeherstel. Dit duurde helaas wel even maar dat kon niet anders i.v.m. de drukte. Het herstel duurde zoals vooraf afgesproken maar één dag en kreeg ook netjes een leenauto mee. Van de schade zag je achteraf niets meer, prima in orde dus. Sowieso werd ik alle contact momenten met de medewerkers vriendelijk geholpen.

Een goed en betrouwbaar bedrijf. waarbij afspraak is afspraak. Prettig dat zij allles direct met de verzekeraar regelen.

Uitstekend.
Schade opnemen, inplannen en uitvoeren.
Via de mail herinnering aan de afspraak.

Goed en snel geholpen1

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Eerder de leenauto mogen ophalen. Top geregeld

Personeel is zeer vriendelijk, alles werd duidelijk uitgelegd en men nam rustig de tijd.
Ook bij het ophalen van de auto was alles netjes geregeld. De auto zag er uit als nieuw. Hij was tevens van buiten en van binnen schoon gemaakt. Echt geweldig en een blije zeer tevreden klant.