Service uitstekend. Communicatie voor inpassen afspraak en uitgevoerde werkzaamheden perfect. Mensen staan open voor jouw agenda en proberen daarin de afspraak op af te stemmen. Openingstijden zijn... Service uitstekend. Communicatie voor inpassen afspraak en uitgevoerde werkzaamheden perfect. Mensen staan open voor jouw agenda en proberen daarin de afspraak op af te stemmen. Openingstijden zijn ruim genoeg om het te combineren met werk. Samengevat zaak die service verleend en reparatie uitvoerd naar verwachtingen.

Reparatie ziet er netjes uit. Vriendelijke benadering. Reparatie duurde 3 dagen ipv afgesproken 2 dagen. Ingeschatte kosten alleen mondeling meegedeeld, ik vind dat niet meer van deze tijd waar een... Reparatie ziet er netjes uit. Vriendelijke benadering. Reparatie duurde 3 dagen ipv afgesproken 2 dagen. Ingeschatte kosten alleen mondeling meegedeeld, ik vind dat niet meer van deze tijd waar een schriftelijke offerte meer op zijn plaats is. Prijzen werden vermeld excl BTW wat volgens mij naar een particulier niet wenselijk en zelfs wettelijk niet juist is.

Mijn ervaring is: keurig netjes ontvangen ,uitgebreid verteld wat ze gaan doen, na 2dg opgebeld dat de auto klaar was,toen ik de auto op ging halen was ik verbaast, ze hadden de auto gewassen en... Mijn ervaring is: keurig netjes ontvangen ,uitgebreid verteld wat ze gaan doen, na 2dg opgebeld dat de auto klaar was,toen ik de auto op ging halen was ik verbaast, ze hadden de auto gewassen en gestofzuigd dat noem ik pas service.M.

Vriendelijk personeel en nette service

Ben er nu voor de 2e keer geweest voor een schade en ben beide keren zeer goed geholpen. Auto zag er piekfijn uit en helemaal gewassen. Top!

Prima en snelle service

Hele goede ervaring al toen ik met de auto de garage binnen reed. Vriendelijk te woord gestaan en direct uitleg gekregen hoe lang het ongeveer zou duren om de schade te herstellen. Na de reparatie... Hele goede ervaring al toen ik met de auto de garage binnen reed. Vriendelijk te woord gestaan en direct uitleg gekregen hoe lang het ongeveer zou duren om de schade te herstellen. Na de reparatie heeft men aangegeven dat er eerder schade aan de achterklep had plaatsgevonden en dat de binnenbekleding niet op de juiste wijze was bevestigd, maar wel op een deugdelijke manier.

Fijne en vakkundige mensen, komen afspraken na en leveren kwaliteit

Ondanks "lastige" kleur van de auto, is het spuitwerk buitengewoon goed gelukt! Vrijwel geen verschil te zien met de niet gespoten carrosseriedelen. Auto zowel binnen als buiten netjes en... Ondanks "lastige" kleur van de auto, is het spuitwerk buitengewoon goed gelukt! Vrijwel geen verschil te zien met de niet gespoten carrosseriedelen. Auto zowel binnen als buiten netjes en schoon afgeleverd! Binnen de afgesproken tijd was auto weer klaar. Vervangende vervoer ook prima in orde.

Mijn eerste indruk was al direct positief. Zeer klantvriendelijk te woord gestaan en met een bakje koffie professioneel door alle stappen van het proces geleid. Dit gaf direct een goed en... Mijn eerste indruk was al direct positief. Zeer klantvriendelijk te woord gestaan en met een bakje koffie professioneel door alle stappen van het proces geleid. Dit gaf direct een goed en geruststellend gevoel. De schade is perfect hersteld en de auto was daarnaast ook nog een schoongemaakt. Wat een ongekende service.