Je wordt uitstekend geholpen en de reparaties zijn van grote klasse. Mijn auto heeft een moeilijke kleur maar het verschil tussen de oude lak en de nieuwe is niet te zien. Helemaal top en super... Je wordt uitstekend geholpen en de reparaties zijn van grote klasse. Mijn auto heeft een moeilijke kleur maar het verschil tussen de oude lak en de nieuwe is niet te zien. Helemaal top en super tevreden.

Ze zijn zoals verwacht, ze doen wat ze zeggen en laten de auto er weer als nieuw uitzien.
Ik ben heel erg tevreden!

Alles was goed, klantvriendelijk, afspraak,enz. Enz Top.

Prettig contact, en snelle service. Ik ging langs om een afspraak te maken en ter plekke bleek de schade mee te vallen. Terwijl ik een kop koffie dronk werd het gelijk opgelost. Top!

Keurig geholpen en afspraken prima nagekomen.

Zeer vakkundig

Auto gebracht met schade. Zeer vriendelijke medewerker die na het nemen van foto's duidelijk uitlegt hoe het in zijn werk gaat. Afspraak gemaakt voor de reparatiewerkzaamheden wat gelukkig snel... Auto gebracht met schade. Zeer vriendelijke medewerker die na het nemen van foto's duidelijk uitlegt hoe het in zijn werk gaat. Afspraak gemaakt voor de reparatiewerkzaamheden wat gelukkig snel kon. Werd gebeld toen de auto klaar was. Auto is keurig gerepareerd. Ben zeer tevreden over het contact en de reparatie. Ik raad dit bedrijf aan.

Voor de eerste keer bij ASN terecht gekomen ,wat direct opvalt klantvriendelijk aan de telefoon
afspraak ook zo gemaakt, brengen van de auto op afgesproken tijd ,waarbij een
leenauto...
afspraak ook zo gemaakt, brengen van de auto op afgesproken tijd ,waarbij een
leenauto klaarstond.
twee dagen in reparatie , weer als nieuw ,compliment aan medewerkers ASN

De auto is wederom goed gerepareerd.
Ik vind dat er goed werk is afgeleverd

Ik heb wel meer schade gehad aan mijn auto en elke keer word ik heel vriendelijk tewoors gestaan en geholpen. zoals ook deze keer weer.