De schade is van begin tot einde perfect afgehandeld. Op de dag van de melding werd er telefonisch contact opgenomen voor de beoordeling van de schade en een afspraak gemaakt voor reparatie. Twee... De schade is van begin tot einde perfect afgehandeld. Op de dag van de melding werd er telefonisch contact opgenomen voor de beoordeling van de schade en een afspraak gemaakt voor reparatie. Twee dagen later werd de auto thuis opgehaald, vervangende auto achtergelaten en weer twee dagen later werd de gerepareerde auto weer netjes teruggebracht. Vooraf werd eerst contact opgenomen en gevraagd welk tijdstip het beste schikte. Niets dan lof voor het herstelbedrijf.

Ik heb via Dealer Nissan Herwers mijn Qasquai naar ASN laten brengen.
Heb mijn voertuig netjes terug gekregen.
Via de verzekering een vervangende auto gekregen. alleen maar lof ervoor

De gerepareerde schade ziet er perfect uit, en de auto is weer mooi schoon afgeleverd

Vriendelijke ontvangst, afspraken worden nagekomen.
Leenauto mee. Auto tijdig terug en perfect weer in orde.

Ik werd na de schademelding vlot gebeld en afspraak kon ook snel ingepland worden.
Goede leenauto meegekregen. Bij ophalen vriendelijke ontvangst en snelle afhandeling.
Schade aan auto...
Schade aan auto is super strak gemaakt en ziet er weer als nieuw uit.

Correcte en zo snel als het mogelijk was de schade afgehandeld.

Schade goed hersteld
Auto perfect schoon terug gekregen

Keurig hersteld prettig bedrijf vriendelijke mensen die de tijd voor ons namen om het proces en de afhandeling te bespreken

Prima ervaring, schade hersteld. Via garage leenauto aangeboden gekregen.
Garage was behulpzaam in advies richting verzekeringsmaatschappij.
Enige minpunt was dat het lang duurde voordat...
Prima ervaring, schade hersteld. Via garage leenauto aangeboden gekregen.
Garage was behulpzaam in advies richting verzekeringsmaatschappij.
Enige minpunt was dat het lang duurde voordat er toestemming was van verzekering om de auto te mogen laten repareren.

De auto zag er na herstelwerkzaamheden prima uit.
De schade afhandeling voor ons is geregeld door onze garage Herwes te Neede