Vriendelijk te woord gestaan, direct geholpen en een andere auto ter beschikking gesteld.
Schade is keurig hersteld.

Klantvriendelijke medewerkers, goede service en communicatie, afspraakbevestiging per mail. Alles snel en prima verlopen.

Zeer correct en net bedrijf! Tussentijdse communicatie was erg fun. Hersteld is prachtig!!

M.b.t. nakomen van afspraken en reageren op mail zeer slecht.
M.b.t. nakomen van afspraken en reageren op mail zeer slecht.
Bijna 5 maanden moeten wachten op afronden schadeherstel. Na zelf initiatief te nemen door te mailen, zonder reactie te krijgen, en vervolgens te maar bellen.

Goede en vlotte service, nette vervang auto. De schade aan de auto is met vakmanschap hersteld.

Correcte en vriendelijke klantbenadering. Vlotte afhandeling van de schade. Alles goed geregeld met verzekeraar.

Proffesionele uitstraling met een zeer vriendelijke en behulpzaam Medewerker .
De reparatie is vakkundig uitgevoerd en de auto was keurig gewassen .
De financiële afhandeling met...
Proffesionele uitstraling met een zeer vriendelijke en behulpzaam Medewerker .
De reparatie is vakkundig uitgevoerd en de auto was keurig gewassen .
De financiële afhandeling met de verzekering helemaal geregeld .

Geen contact gehad. Liep via de dealer. Maar alles goed verlopen. Herstel is prima en de auto ook mooi schoon terugontvangen.

Ik heb mijn auto via de Volvo garage in reparatie gehad bij uw bedrijf.
Heb dus geen contact gehad met de mensen die bij uw bedrijf werken.
De reparatie ziet er goed uit.
In...
Ik heb mijn auto via de Volvo garage in reparatie gehad bij uw bedrijf.
Heb dus geen contact gehad met de mensen die bij uw bedrijf werken.
De reparatie ziet er goed uit.
In verband met mijn eigen risico wil ik van U weten of u een Topherstel herstelbedrijf bent of een herstelbedrijf buiten Topherstel. Ik zou hierop graag en antwoord van U ontvangen.