Ze hebben mijn auto keurig hersteld. Alsof het een nieuwe auto was. Ik ben zeer tevreden.

De reparatie is ordentelijk uitgevoerd. Het contact inzake schade inventarisatie, reparatie en gereedmelding was prima.

Wel een minpunt. Volgens mijn verzekering is er sprake van een...

Wel een minpunt. Volgens mijn verzekering is er sprake van een haal- en brengservice. Ik had hier gebruik van willen maken. Deze is door het bedrijf afgehouden. Er zouden geen werknemers dicht genoeg in de buurt wonen om dit middels een combinatie van woon-werkverkeer op te lossen. Dit vond ik niet correct.

Mooi bedrijf prettige mensen en schade vakkundig hersteld .
En zo mooi schoon weer terug een pluim daarvoor.

Ontzettend snel afgehandeld en hersteld! Als nieuw en niets meer zichtbaar van de schade!

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.
De schade is keurig hersteld

Vanaf brengen tot halen super goede service en auto als nieuw plus nog super schoon van binnen en buiten terug gekregen.

Ze geven een onafhankelijk advies en daarmee komen zie niet altijd automatisch bij de duurste oplossing uit. Daarnaast worden de werkzaamheden goed uitgevoerd en wordt er snel gecommuniceerd als de... Ze geven een onafhankelijk advies en daarmee komen zie niet altijd automatisch bij de duurste oplossing uit. Daarnaast worden de werkzaamheden goed uitgevoerd en wordt er snel gecommuniceerd als de auto weer opgehaald kan worden. De uitgevoerde werkzaamheden worden vervolgens goed uitgelegd. Kortom, wij zijn uitermate tevreden over ASN.

Prettige zaak met prettige mensen. Helpen je heel plezierig en professioneel.
Stellen een auto als vervanging ter beschikking tegen benzinekosten, TOP!
Kan dit bedrij aan iedereen...
Prettige zaak met prettige mensen. Helpen je heel plezierig en professioneel.
Stellen een auto als vervanging ter beschikking tegen benzinekosten, TOP!
Kan dit bedrij aan iedereen aanbevelen.

Goede communicatie

Goede ervaring, de auto was weer als nieuw zowel van binnen als van buiten.