Over het herstelwerk aan de bumper ben ik bijzonder tevreden. Ook de snelheid van reageren op vragen, offerte en andere zaken is zeer goed. Enige pech die ik had was dat er een collega afwezig was... Over het herstelwerk aan de bumper ben ik bijzonder tevreden. Ook de snelheid van reageren op vragen, offerte en andere zaken is zeer goed. Enige pech die ik had was dat er een collega afwezig was tijdens de reparatie waardoor er 1 ding niet goed is hersteld zoals afgesproken. Gezien de reden van afwezigheid lijkt me dit een incident. Een volgende keer (ik hoop het niet) neem ik weer contact op met roelofs voor de afhandeling van schade.

Keurig gerepareerd!

Erg meedenkende medewerkers, heel goed herstel van de schade.

Snel en correct afgehandeld auto ziet er weer top uit. Heerlijk schoongemaakt binnen en buiten. Een top bedrijf

Prima contact, snelle service. Klein ding vergeten maar direct alsnog aangepast. Prima leenauto.

Snel herstel, auto keurig gewassen weer retour...

Heb gisteren mijn auto terug gekregen in een uitmuntende staat. Er was meer aan gedaan dan dat ik had durven hopen. Mijn complimenten aan het hele Roelofs-team.

Ze hebben de schade heel goed en vakkundig gemaakt

Top. Goed en snel geregeld. Zeer netjes afgeleverd..