Wij hebben zelf geen kontakt gehad met dit bedrijf. Dit is geweest met garage, herders uit zevenaar

Duidelijk en netjes behandeld. Afspraak was gauw gemaakt. De auto ziet er ook weer top uit dus ik ben meer dan tevreden.

Zeer tevreden konden snel terecht kregen een leenauto ter beschikking
Auto is keurig gemaakt in redelijke korte tijd
Auto kwam gepoetst weer terug
Topservice

Aardige mensen, prima bedrijf en de schade is netjes hersteld. De auto werd weer netjes schoongemaakt opgeleverd.

Vakkundig en bovenal fijne en vriendelijke mensen

Alleen direct na de schade contact gehad met het bedrijf. Dit was bijzonder prettig en vriendelijk.

Mijn auto is weer super mooi

Prettig contact. Zeer klantvriendelijk. Duidelijke afspraken. Alle gemaakte afspraken werden aangehouden. Werkzaamheden lijken zover door een leek te beoordelen perfect uitgevoerd. Auto schoon van... Prettig contact. Zeer klantvriendelijk. Duidelijke afspraken. Alle gemaakte afspraken werden aangehouden. Werkzaamheden lijken zover door een leek te beoordelen perfect uitgevoerd. Auto schoon van binnen en buiten overhandigd. Leenauto nieuw en schoon. Dus ik ben zeer tevreden over hoe dit werd afgehandeld door ASN Roelofs Zelhem.

Na schademelding bij de verzekering werd er binnen een paar uur contact met ons opgenomen door Autoschade Roelofs.
We zijn vriendelijk en duidelijk geholpen.
Auto is zeer netjes...
We zijn vriendelijk en duidelijk geholpen.
Auto is zeer netjes gerepareerd.

Vriendelijke medewerkers hartelijke ontvangst met een lekker kopje koffie schade snel en vakkundig gerepareerd
Top