Vriendelijke werknemers en professionele aanpak.
Auto is onzichtbaar hersteld

Mijn auto is via Herwers bij U gebracht voor het herstellen van de schade.
Ik heb de auto in perfecte staat terug gekregen.
En tot mijn verbazing schoon en gewassen. TOP

Mooi gedaan en netjes afgeleverd
Prima geregeld door Herwers

Goede service.
Auto netjes afgeleverd.

Goed professioneel bedrijf en vriendelijke werknemers

Zeer mooi bedrijf met vakbekwame mensen en perfecte service. De auto is fantastisch hersteld en super schoon gemaakt.

Prima bedrijf, auto weer als nieuw hersteld. Zelfs van binnen en buiten schoongemaakt.

De schade is helemaal goed hersteld. Ook is de auto interieur en exterieur gereinigd. De rekening is na 3 weken nog steeds niet gestuurd. Daar heb ik contact over opgenomen. Er is klaarblijkelijk... De schade is helemaal goed hersteld. Ook is de auto interieur en exterieur gereinigd. De rekening is na 3 weken nog steeds niet gestuurd. Daar heb ik contact over opgenomen. Er is klaarblijkelijk een achterstand met de verwerking van de facturen.

Prima contact/communicatie, klantvriendelijk. De schade aan mijn auto is heel goed hersteld en de auto was binnen de afgesproken termijn klaar. Ook het vervangend vervoer was prima geregeld. Kortom... Prima contact/communicatie, klantvriendelijk. De schade aan mijn auto is heel goed hersteld en de auto was binnen de afgesproken termijn klaar. Ook het vervangend vervoer was prima geregeld. Kortom heel tevreden.

Goed advies, duidelijke afspraken en communicatie, regelde alles met verzekering, prima vervangende auto. Mooi eindresultaat.