Plezierige en vakkundige begeleiding en uitvoering van de schade aan onze auto. Komen afspraken na en zijn flexibel. Bij een volgende schade zouden wij zeker weer voor ASN Pehlivan kiezen.

De medewerkers waren zeer klantvriendelijk. Toen door een technische communicatie fout een afspraak niet leek nagekomen werd alles op vriendelijke wijze in orde gemaakt

Uitstekend, snel contact, efficiënt afspraak maken en bijzonder vriendelijk in het contact, zowel telefonisch als fysiek! Verder leveren ze auto af als nieuw, word je ‘meegenomen’... Uitstekend, snel contact, efficiënt afspraak maken en bijzonder vriendelijk in het contact, zowel telefonisch als fysiek! Verder leveren ze auto af als nieuw, word je ‘meegenomen’ in het herstel en wordt de auto weer schoon afgeleverd, al met al, top!

Prima ontvangst en zeer correcte behandeling door de medewerkers. Schade prima hersteld, ook niet onbelangrijk. Enig minpuntje was dat ik een mail kreeg met daarin de mededeling dat de auto kon... Prima ontvangst en zeer correcte behandeling door de medewerkers. Schade prima hersteld, ook niet onbelangrijk. Enig minpuntje was dat ik een mail kreeg met daarin de mededeling dat de auto kon worden opgehaald, maar ter plaatse bleek de auto nog niet klaar. Dus met de klant duidelijk afspreken hoe er vanuit het bedrijf wordt gecommuniceerd lijkt me de oplossing.

Schade is prima hersteld . Verder wordt je op een prettige wijze geholpen .

Professioneel behandeld en schade onzichtbaar hersteld

Goede service, prettig contact. Ik had de leenauto niet afgetankt. De manier waarop ik verzocht werd met uitleg om dit alsnog even te doen was dermate vriendelijk en prettig dat het geen enkele... Goede service, prettig contact. Ik had de leenauto niet afgetankt. De manier waarop ik verzocht werd met uitleg om dit alsnog even te doen was dermate vriendelijk en prettig dat het geen enkele moeite koste om dit te gaan doen.
Het repareer werk ziet er geweldig uit. Zeer aan te bevelen adres.

Vriendelijk personeel en alle afspraken zijn nagekomen.
Vriendelijk personeel en alle afspraken zijn nagekomen.
Een afdichtingsrubber was na reparatie niet goed teruggeplaatst. Gemakkelijk zelf terug kunnen duwen, maar indien niet tijdig opgemerkt kan dit wel voor lekkage zorgen. Slordigheidje dus. Verder erg tevreden over de reparatie.

Goede service
Je wordt op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen als de reparatie wat langer duurt als afgesproken

Snelle behandeling van schade . Afspraken werden nagekomen .Schade keurig hersteld