Zeer vriendelijke en snelle behandeling.

Hele positieve ervaring de gemaakte afspraken worden nagekomen en de gestelde vragen worden goed beantwoord mijn idee is dat ze proberen het de klant zo gemakkelijk
mogelijk te maken

Lakschade aan mijn auto kon op kort termijn gerepareerd worden. Alleen als ik geen leenauto nodig zou hebben. In dit geval was een (oude) leenfiets prima. Schade in 1 dag gereed en auto weer keurig... Lakschade aan mijn auto kon op kort termijn gerepareerd worden. Alleen als ik geen leenauto nodig zou hebben. In dit geval was een (oude) leenfiets prima. Schade in 1 dag gereed en auto weer keurig afgeleverd. Contact prima en duidelijk.

Keurige behandeling, vriendelijk personeel. Accuraat en snel doorgepakt. Prima leenauto, nette service. Ga er zo weer opnieuw naartoe.

Ik ben uitstekend geholpen en de schade is heel goed verholpen

Respectvolle omgang met mij als klant. zorgvuldig in de uitleg over de werkwijzen. Serviceverlening was goed. Reparatie goed gedaan. Keurige aflevering.

Kan hier kort over zijn. Ben naar twee autoschadebedrijven geweest. Autoschadebedrijf Pehlivan was transparant naar mij toe t.o.v. de andere. Dat is wel wat je als klant verwacht,... Kan hier kort over zijn. Ben naar twee autoschadebedrijven geweest. Autoschadebedrijf Pehlivan was transparant naar mij toe t.o.v. de andere. Dat is wel wat je als klant verwacht, klantvriendelijkheid en transparantie. Dus heb ik voor Pehlivan gekozen om het te laten maken, omdat zij mij vertrouwd gevoel gaven en dat waardeer ik. Bedankt!

Prima. Moeizaam opstart contact. Zelf moeten terug bellen. Maar verder prima.

Perfecte benadering van het schadegeval. Acceptabele alternatieven worden aangedragen indien klant zelf de kosten moet dekken i.p.v. de verzekering. Anderzijds ook de vaardigheid het perfect uit te... Perfecte benadering van het schadegeval. Acceptabele alternatieven worden aangedragen indien klant zelf de kosten moet dekken i.p.v. de verzekering. Anderzijds ook de vaardigheid het perfect uit te voeren is duidelijk aanwezig. Transparantie bij de berekening. Snelle afhandeling. Duidelijk veel ervaring en vakkennis aanwezig.