Goede ervaring. De werknemers zijn vriendelijk en duidelijk en een afspraak is snel gemaakt. De schade was mooi en vakkundig herstelt en de leenauto was prima.

Geen ervaring nog mee . Dit was de eerste keer.

Ik heb de dienstverlening van Pehlivan als zeer positief ervaren. Netjes te woord gestaan, werkzaamheden keurig uitgevoerd. Goede service.

ASN Autoschade Oehlivan Deventer werkt heel klantgericht. Er woeden duidelijke afspraken gemaakt en nagekomen en goed gecommuniceerd. Vriendelijk personeel. De schade in 1 dag hersteld. Ik ben... ASN Autoschade Oehlivan Deventer werkt heel klantgericht. Er woeden duidelijke afspraken gemaakt en nagekomen en goed gecommuniceerd. Vriendelijk personeel. De schade in 1 dag hersteld. Ik ben tevreden!

- Vervangend vervoer door ASN Pehlivan Deventer zelf geleverd en helaas klasse lager dan de auto die hersteld werd.
- Achteraf bezien sluit herstelde paneel niet meer helemaal perfect aan op...
- Achteraf bezien sluit herstelde paneel niet meer helemaal perfect aan op motorkap. Scheelt paar millimeter.

Prima ontvangst en duidelijke afspraak. Toen mijn huur auto geen winterbanden bleek te hebben, is deze zonder probleem omgeruild.

Goede service en afwikkeling van de schade.

Mijn auto heeft aanzienlijke schade gehad door een aanrijding. Gelukkig wilde ASN Pehlivan het risico aan om voor een vast bedrag de schade te repareren, terwijl er nog wel wat onzekerheden waren.... Mijn auto heeft aanzienlijke schade gehad door een aanrijding. Gelukkig wilde ASN Pehlivan het risico aan om voor een vast bedrag de schade te repareren, terwijl er nog wel wat onzekerheden waren.
De afspraken die gemaakt werden, waren duidelijk. Prettig om te ervaren dat het een relatief klein bedrijf is, waardoor de lijnen kort zijn. Ook werd al snel duidelijk dat ik te maken had met vakmensen die voor hun werk gaan. Aangezien ik kwaliteit belangrijker vind dan snelheid, vond ik het geen probleem dat de schade wat langer ging duren, ook omdat ik een leenauto kreeg. Nadat de auto klaar was en ik er weer mee kon gaan rijden, zijn er enkele restpunten naar voren gekomen. Gezien de omvang en de aard van de schade niet vreemd. Des te fijner dat ook de nazorg keurig is opgepakt en afgehandeld. Er is nog een klein punt (een rammel) die we niet hebben kunnen achterhalen, maar daar is wel degelijk aandacht voor en onderzoek naar geweest.
Al met al raad ik ASN Pehlivan Deventer van harte aan als schadeherstelbedrijf.

Goede kwaliteit en vriendelijk