Schade perfect hersteld. Afspraak werd 2 dagen uitgesteld omdat onderdelen niet op tijd binnen waren gekomen. Hierover tijdig geïnformeerd. Vervangende auto uit laagste klasse, terwijl was... Schade perfect hersteld. Afspraak werd 2 dagen uitgesteld omdat onderdelen niet op tijd binnen waren gekomen. Hierover tijdig geïnformeerd. Vervangende auto uit laagste klasse, terwijl was beloofd één klasse lager dan eigen auto.

Vriendelijk en denken mee. Snelle afhandeling

Kon er snel terecht. Vriendwlijk en duidelijk geholpen aan de balie. Met de reparatie de verwachtingen overtroffen.

Ik werd netjes geholpen en de schade geweldig verholpen
goede leenauto meegekregen en schade snel verholpen

Helle leuke en vriendelijke mensen ben netjes geholpen en snel afgehandeld

De schade is heel mooi gerepareerd en alles wat er administratief bij komt kijken is goed afgehandeld.
Verder ben ik goed op de hoogte gehouden en zeer netjes en vriendelijk behandeld.

Ik was blij verrast over de manier waarop ik ben geholpen. Vriendelijk en efficiënt. Duidelijke afspraken. Van de schade is niets meer te zien.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Ik ben op een prettige manier en met aandacht voor de schade ontvangen. Alles ging volgens afspraak naar tevredenheid. De vriendelijke benadering trof mij in het bijzonder en dat vind ik een... Ik ben op een prettige manier en met aandacht voor de schade ontvangen. Alles ging volgens afspraak naar tevredenheid. De vriendelijke benadering trof mij in het bijzonder en dat vind ik een reclame voor de zaak.