De autoschade is netjes hersteld.
De autoschade is netjes hersteld.
Er werd eerst een intake van 15 min gepland om de schade te bekijken. Daarna werd voor 2 weken later een afspraak voor het herstel gepland. Dit zou 2 dagen duren, maar de auto was al na een dag gereed. Hier werd netjes een mail over gestuurd.
prima service.

De medewerkers waren vriendelijke en de schade is goed verholpen.

Contacrt snel gelegd door ASN Autoschade Pehlivan en afspraak snel gemaakt nog voor oud&nieuw. Afspraak werd een dag later. Onderdeel was snel binnen en supernetjes gespoten in de goede kleur.

Het bedrijf heeft de herstelwerkzaamheden goed uitgevoerd. De afspraken zijn goed nagekomen. Het contact verliep voornamelijk via een ander bedrijf.

We zijn bij Pehlivan Deventer uitstekend geholpen! De medewerkers zijn erg vriendelijk en servicegericht. Om een 10 te scoren zou we, zeker bij een langdurig schadeproces, iets vaker actief benaderd... We zijn bij Pehlivan Deventer uitstekend geholpen! De medewerkers zijn erg vriendelijk en servicegericht. Om een 10 te scoren zou we, zeker bij een langdurig schadeproces, iets vaker actief benaderd worden over de status van de schade. We ervaren dit niet als gebrek, alleen als laatste verbeterpunt :)

Klantvriendelijk en professioneel medewerkers.
Snel en vakkundig verholpen.

Fantastisch personeel, erg bekwaam met passie voor auto’s. Ik kom er al jaren Top reparatie/herstel van de auto als nieuw weer teruggekomen. Fijne afhandeling met de verzekeraar. Prima herstel... Fantastisch personeel, erg bekwaam met passie voor auto’s. Ik kom er al jaren Top reparatie/herstel van de auto als nieuw weer teruggekomen. Fijne afhandeling met de verzekeraar. Prima herstel bedrijf ASN Pehlivan mijn complimenten! Kleine opmerking bied ook leen auto’s aan in het wat hogere segment (eventueel met bijbetaling door klant :-)

Snelle afspraak en uitstekend te woord gestaan. Prima leenauto en keurige afhandeling van de schade. Alles binnen de gemaakte tijdafspraak.

Ik heb een goede ervaring met ASN Pehlivan in Deventer en wel om de volgende reden:
Ik werd vriendelijk ontvangen en mijn zorgen werden direct van mij afgenomen.
De reparatie ging vlot...
Ik werd vriendelijk ontvangen en mijn zorgen werden direct van mij afgenomen.
De reparatie ging vlot en professioneel