Rustig, klantvriendelijke en professioneel. Schade vakkundig verholpen.

Goed werk afgeleverd, goed gerepareerd en communicatie was ook prima

Om een vervelende kras weg te laten werken kwam ik via goede recensies terecht bij ASN Autoschade Pehlivan. Een open en vriendelijke ontvangst door de baas zelf waarbij duidelijk, na het bekijken... Om een vervelende kras weg te laten werken kwam ik via goede recensies terecht bij ASN Autoschade Pehlivan. Een open en vriendelijke ontvangst door de baas zelf waarbij duidelijk, na het bekijken van de kras, de mogelijkheden en kosten werden besproken.
Eenvoudig een afspraak kunnen maken, de auto op de bewuste datum gebracht en kon in de late namiddag weer worden opgehaald. Nog voordat ik er heen wilde gaan om op te halen werd ik gebeld, dat de auto klaar stond. Na aankomst bekeken en de kras was netjes en onzichtbaar verwijderd en schade heel mooi hersteld. Kortom vakwerk en no nonsens aanpak wat ik een ieder van harte kan aanbevelen.

Prima service, fraaie reparatie aan auto, verder niets op het bedrijf aan te merken.

Professioneel, accuraat, to the point en erg vriendelijk!

Van eerste contact tot ophalen herstelde auto kan ik Pehlivan aanbevelen. Niet alleen kundige medewerkers maar vooral vriendelijk en erg servicegericht.

Snelle afhandeling, reparatie naar wens

De mensen van ASN Pehlivan Deventer heb ik ervaren als deskundig, doelmatig en klantvriendelijk. Ik werd goed meegenomen in de schade afhandeling. De schade aan mijn auto was complex, maar dit... De mensen van ASN Pehlivan Deventer heb ik ervaren als deskundig, doelmatig en klantvriendelijk. Ik werd goed meegenomen in de schade afhandeling. De schade aan mijn auto was complex, maar dit vormde helemaal geen probleem. Kortom: Dik en dik tevreden!

De schade is prachtig hersteld, bij de receptie werd ik keurig ontvangen. Het enige minpuntje was dat de bestuurderskant wit van de stof was.

Ik heb ASN Autoschade Pehlivan uit Deventer ervaren als een zeer prettig bedrijf die haar afspraken uitstekend nakomt. Zowel vooraf als tijdens de autoreparatie wordt je als klant geïnformeerd... Ik heb ASN Autoschade Pehlivan uit Deventer ervaren als een zeer prettig bedrijf die haar afspraken uitstekend nakomt. Zowel vooraf als tijdens de autoreparatie wordt je als klant geïnformeerd en men is altijd vriendelijk.