Ik werd uitermate vriendelijk telefonisch te woord gestaan en kon gelijk voor de intake bij Munsterhuis komen. Na de intake direct een afspraak kunnen maken. Ik was vlot aan de beurt en de auto is... Ik werd uitermate vriendelijk telefonisch te woord gestaan en kon gelijk voor de intake bij Munsterhuis komen. Na de intake direct een afspraak kunnen maken. Ik was vlot aan de beurt en de auto is in 2 dagen keurig hersteld. Beste Mensen van ASN Munsterhuis, ga zo door!!

Alles weer keurig, snel en adequaat geregeld. Auto gehaald en gebracht, netjes en schoon afgeleverd. Helemaal tevreden.

De medewerkers waren klantvriendelijk, je werd op een correcte en vlotte manier geholpen.
Wij kregen een duidelijk advies en onze vragen werden correct beantwoord.
De schade aan de auto...
Wij kregen een duidelijk advies en onze vragen werden correct beantwoord.
De schade aan de auto is op een vakkundige wijze gerepareerd.

Goed contact gehad, vriendelijke medewerkers.
Goed contact gehad, vriendelijke medewerkers.
Ivm de hevige sneeuwval kon ik mijn auto eerder brengen dan de ingeplande datum en kon ik de auto na reparatie ook twee dagen laten staan aangezien ik door de sneeuwval geen vervoer had om mij te laten brengen. Top!

Ben zeer tevreden over de behandeling en verrichte werkzaamheden.

Wij zijn heel goed geholpen, vriendelijk duidelijk en ook een snelle service gehad.
De service balie was top

Professioneel en vriendelijk personeel. Goede en snelle afhandeling. Denken erg in het belang van de klanten. Reparatie perfect en volgens afspraak uitgevoerd.

Komen gemaakte afspraken over bedragen niet na, bellen op dat het een “misverstand” en dat ik het verkeerd begrepen had. Uit “coulance” zou een kras voor 90% weggepoetst... Komen gemaakte afspraken over bedragen niet na, bellen op dat het een “misverstand” en dat ik het verkeerd begrepen had. Uit “coulance” zou een kras voor 90% weggepoetst worden. Deze is nog slechter geworden dan die al was. Kortom, ik kom nooit weer bij ASN Autoschade.

Alles is vlg afspraak snel, goed en vriendelijk opgelost.
De haal en breng service is erg fijn