Personeel is vriendelijk en de gerepareerde schade ziet er weer netjes uit.

Personeel is vriendelijk en de gerepareerde schade ziet er weer netjes uit.

Alleen jammer dat eventuele andere reparaties van schade buiten de gedekte schade erg duur zijn. Ik zal mede hier door niet snel meer naar dit bedrijf gaan.

Leenauto (Opel Karl) is echt waardeloos. Ik ben zelf 191cm lang met redelijk lange benen, stote bij iedere hobbel met mijn knie tegen het contactslot. Tevens is de auto gehorig.

Keurige dienstverlening, vriendelijk. Vakkundig. En extra ook de auto schoon terug, super!

Goed, er word mee gedacht in oplossingen, snel gereageerd.

Goede vriendelijke contact met de medewerkers. Afspraken worden nagekomen. Zeer tevreden.

Goed contact, duidelijke uitleg van wat er gaat gebeuren, schade prima verholpen. Als gevolg van de schade was de achterband dusdanig beschadigd dat ik hier niet mee verder mocht rijden (ik kreeg de... Goed contact, duidelijke uitleg van wat er gaat gebeuren, schade prima verholpen. Als gevolg van de schade was de achterband dusdanig beschadigd dat ik hier niet mee verder mocht rijden (ik kreeg de auto niet meer mee want veiligheid was eerste prioriteit!). Mij werd direct een vervangende auto aangeboden. Prima!

Ik ben vlot geholpen. Vervangende auto stond klaar. Bij het ophalen van de auto na reparatie bleek hij ook te zijn gewassen. Personeel was correct en vriendelijk.

Prima geholpen! Snelle afwikkeling, leenauto.
Toen we de auto terugkregen zag hij er als nieuw uit! Onze hartelijke dank!

De medewerkers hebben verstand van zaken, komen afspraken na en ze zijn klantvriendelijk. Alles prima geregeld.

De medewerkers van ASN zijn klantvriendelijk en ter zake kundig, zij gaven goede uitleg met betrekking tot de schade en gaven tevens een toelichting op de afwikkeling met de autoverzekering.