Eerste keer dat ik schade heb gemeld.
Er had wel verteld morgen worden wat er precies gedaan is om de schade hersteld te krijgen.

Laatste jaren geen schade gehad,
Maar deze keer goed behandelt. Duidelijk en correct .

Prima service en een snelle vlotte afhandeling. Professionele organisatie.

Ps. Het gevraagde potje lak voor bij stippen van beschadigingen helaas niet ontvangen!

Akkoord, snel, netjes, goed contact.

Ik werd snel, goed en klantvriendelijk geholpen. De schade is goed hersteld en de auto werd heel netjes opgeleverd..ook de vervangende auto was uitstekend:
Bij het afleverrapport staat dat ASN...
Bij het afleverrapport staat dat ASN zich profileert als milieuvriendelijke reparateur en checkt daarom o.a. de bandenspanning. Erg jammer dat er bij de checklist wel een vinkje stond, maar niet was ingevuld of de bandenspanning wel of niet correct was. Zo weet ik nog niet waar ik precies op moet letten als ik deze zelf weer controleer. Gemiste kans.....

Deskundige ondersteuning met aandacht voor de persoonlijke situatie. Snel en goed!

Mijn ervaring met ASN Munsterhuis is zeer goed. Uitermate kundig bedrijf met verstand van zaken.
Komen afspraken goed na, keuken delen maandag gebracht en volgens afspraak woensdag klaar. Perfect!!

Correcte benadering en service, snelle afhandeling van de schade. Prima vervangend vervoer.