Professioneel en vriendelijk personeel. Goede en snelle afhandeling. Denken erg in het belang van de klanten. Reparatie perfect en volgens afspraak uitgevoerd.

Komen gemaakte afspraken over bedragen niet na, bellen op dat het een “misverstand” en dat ik het verkeerd begrepen had. Uit “coulance” zou een kras voor 90% weggepoetst... Komen gemaakte afspraken over bedragen niet na, bellen op dat het een “misverstand” en dat ik het verkeerd begrepen had. Uit “coulance” zou een kras voor 90% weggepoetst worden. Deze is nog slechter geworden dan die al was. Kortom, ik kom nooit weer bij ASN Autoschade.

Alles is vlg afspraak snel, goed en vriendelijk opgelost.
De haal en breng service is erg fijn

Snel contact
Gelijk een afspraak kunnen maken
Duidelijk verwachtingspatroon
Goeie service en vriendelijk personeel

Snelle regeling en schade afhandeling. Keurig schoongemaakte auto terug. Vriendelijk personeel

Snelle en vriendelijke bediening. Inschatting en communicatie over de duur van de reparatie zou iets beter kunnen. Zeer behulpzaam.

De medewerkers zijn vriendelijk ik heb nog geen schade gehad dus de eerste is goed gegaan

Vriendelijk personeel, duidelijke afspraken en meer dan tevreden over het eindresultaat.

Prima communicatie en afwikkeling van de schade.

Zijn klantvriendelijk en duidelijk over hoe en wat er moet gebeuren. Daarnaast leveren ze de auto netjes en schoon af.