Schade goed en snel afgehandeld

Professioneel en toch attent.

Gematigd positief, maar waar ik voor kwam, hebben ze niet kunnen oplossen ,
wel een rekening van ruim € 400,== :-(

Vandaag de 11e Juni 2e keer geweest, toen kreeg te horen,...
Gematigd positief, maar waar ik voor kwam, hebben ze niet kunnen oplossen ,
wel een rekening van ruim € 400,== :-(

Vandaag de 11e Juni 2e keer geweest, toen kreeg te horen, dat wat ik wilde niet kon.
Hadden beter gelijk kunnen zeggen!

Na de telefonische afspraak de auto een week later gebracht en de kleine schade was perfect gerepareerd en gespoten. Perfect werk.

Auto prima en snel hersteld

Ik heb hele goede ervaringen met ASN Autoschade Munsterhuis.

Ik heb hele goede ervaringen met ASN Autoschade Munsterhuis.
Vanaf het moment dat ik een afspraak wilde maken om mijn opgelopen schade te laten herstellen kon ik alle zorg met een gerust hart afgeven.
Auto inleveren, vervangende auto meenemen en verder hoefde ik alleen maar op bericht te wachten dat de schade was hersteld.

Het eerste contact liep wat verwarrend. Ik had een afspraak gemaakt via de website maar op de locatie wisten ze niet eens dat er online een afspraak kan worden gemaakt. Dat is niet handig :-).... Het eerste contact liep wat verwarrend. Ik had een afspraak gemaakt via de website maar op de locatie wisten ze niet eens dat er online een afspraak kan worden gemaakt. Dat is niet handig :-). Gelukkig was dit geen probleem en werd ik snel geholpen en was er een afspraak gemaakt. De reparatie is keurig uitgevoerd en in de tussentijd heb ik een leenauto gebruikt.

Super vriendelijk en gastvrij. Zelfs in deze tijd met Corona. Super goede service, krijgt een gelijkwaardige auto mee. In tegendeel van ASN Bleeker die dat NIET doet.