Zeer goede eerste ervaring. Auto keurig gerepareerd en gewassen afgeleverd . Zag er weer als nieuw uit. Ook de leenauto was een aangename verrassing. Personeel zeer vriendelijk en open in de... Zeer goede eerste ervaring. Auto keurig gerepareerd en gewassen afgeleverd . Zag er weer als nieuw uit. Ook de leenauto was een aangename verrassing. Personeel zeer vriendelijk en open in de communicatie.

De schade is goed hersteld maar de communicatie verliep slecht. De auto was op 1 maart klaar maar op 3 maart heb ik maar eens gebeld nav jullie mailtje. Ik kreeg te horen dat de auto allang klaar... De schade is goed hersteld maar de communicatie verliep slecht. De auto was op 1 maart klaar maar op 3 maart heb ik maar eens gebeld nav jullie mailtje. Ik kreeg te horen dat de auto allang klaar stond en dat ik hem op kon halen. Toen ik bij de garage in Oldenzaal aankwam wist men van niks. Hij stond in Enschede en daar kon ik hem ophalen terwijl de afspraak was dat de auto teruggebracht zou worden naar Oldenzaal.
Slecht gecommuniceerd!

Vriendelijk te woord gestaan en schade afhandeling was netjes.

Geen vraag gehad of we met leenauto bekend waren.
Verrast door onbekendheid met de auto.
Geen vraag gehad of we met leenauto bekend waren.
Verrast door onbekendheid met de auto.
Konden auto van Hengelo naar Enschede brengen, maar moesten de brandstof hiervoor onterecht tanken. Automatten leenauto waren bedekt met herfstbladeren. Hebben we schoongemaakt.

Weinig info omtrent leenauto!
Weinig info omtrent leenauto!
Heb heb v 4 km gebruikt , kon hem niet bijtanken na gebruik gezien ik er nauwelijks mee had gereden , kreeg en dit aangaf kreeg een ‘preek’ ad balie! Toen bood ik aan om die 4 km per pin af te rekenen
De auto was vies van binnen, zo had ik hem NIET afgeleverd! ( heb er foto’s van gemaakt)Buitenkans was wel schoon!
Er zat een flesje met zwarte vloeistof in mijn auto bij zelfnavraag bleek dat ‘service’ te zijn? Zonder enige vorm van uitleg.
Had graag mijn auto voor reparatie naar de Peugeot dealer gebracht!

Goede uitvoering

Altijd bereid je te helpen. Receptionist komt zijn afspraken na, zeer tevreden over het geleverde reparatiewerk. Top

Klantvriendelijk, duidelijke uitleg, aanrader

De werkzaamheden zijn keurig conform afspraak uitgevoerd binnen de hiervoor aangegeven tijd.