Leuke mensen, correct en snel.

Prettig ontvangst en klant gericht. Schade keurig verholpen en gebeld toen de auto klaar was.

Zo te zien is de schade netjes hersteld.
De informatie over de opleverdatum had wel wat alerter kunnen worden geleverd.

Bij melding van de schade adequaat geholpen en geadviseerd.
De schade is zeer goed gerepareerd en de auto is ook geheel van buiten en binnen schoon gemaakt.
De leen auto was geheel in...
Bij melding van de schade adequaat geholpen en geadviseerd.
De leen auto was geheel in orde.

Onze ervaring is positief met ASN. De schade is volledige en goed verholpen.

De schade is uiteindelijk heel goed verwijderd, daarover ben ik zeker tevreden. Echter heeft dit wel lang moeten duren. Ik heb de auto in februari geleverd gekregen en direct een melding gemaakt van... De schade is uiteindelijk heel goed verwijderd, daarover ben ik zeker tevreden. Echter heeft dit wel lang moeten duren. Ik heb de auto in februari geleverd gekregen en direct een melding gemaakt van de schade waarmee de auto afgeleverd werd, nu 31 mei is de schade uiteindelijk behandeld. Dus accuratesse en communicatie kunnen wel beter wat mij betreft.

Esther

Prettig en vriendelijk geholpen. Auto gekocht en afspraken prima nagekomen. Fijn op tijd klaar om op te halen,goede service en heerlijke bonbons!

Het duurde wel een paar weken voordat ik er terecht kon (auto kon gewoon doorrijden). Reparatie was echter binnen 2 dagen al klaar.

Zeer professional, vriendelijke en deskundige begeleiding.